eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadaniaRewaloryzacja bloku śródrynkowego - renowacja elewacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Świdnica: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Rewaloryzacja bloku śródrynkowego - renowacja elewacji
Numer ogłoszenia: 59065 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, fax 074 8523110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Rewaloryzacja bloku śródrynkowego - renowacja elewacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie renowacji elewacji pierzei zachodniej bloku śródrynkowego (elewacja północna budynku Rynek nr 37, siedziba Muzeum Dawnego Kupiectwa), w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentację projektową . Do zakresu robót objętych zamówieniem należy: -zbicie tynków na gładkich powierzchniach, demontaż krat okiennych, wywiezienie gruzu wraz z kosztami składowania, -impregnacja tynków, wzmocnienie i uzupełnienie ścian - naprawa murów, wypełnienie pęknięć, zabezpieczenie okien, rzeźby, portalu, drzwi, tablic, naprawa gzymsów i elementów z zaprawy wapiennej i gipsu, czyszczenie sztukaterii, -wymiana i montaż obróbek gzymsów, parapetów, wymiana rur spustowych, montaż dodatkowej rynny leżącej na wykuszu, naprawa zwieńczenia połaci cebulastej, uszczelnienie obróbek blacharskich kitem, wymiana podejść do rur spustowych żeliwnych, -wykonanie nowych tynków gładkich powyżej gzymsu nad parterem, wykonanie tynków renowacyjnych do wysokości gzymsu (tynki boniowane), wykonanie tynków ciągnionych profili gzymsów i elementów architektonicznych, wymiana okładziny cokołu i podpór z piaskowca, -wymiana okien na I piętrze na okna zespolone drewniane, wymiana okien na parterze na okna zespolone drewniane ze wstawką witrażową, wymiana drzwi wejściowych do budynku - 2 szt. malowanie i naprawa 3 szt. okien na I piętrze, -wymiana krat na parterze (lub konserwacja - do ustalenia po demontażu), konserwacja balustrady stalowej, malowanie krat i balustrady, -gruntowanie i malowanie ścian farbą wysokodyfuzyjną, trwałą kolorystycznie i dobrze kryjącą elewacyjną, -postawienie rusztowań ramowych z daszkami osłonowymi i zasłoniętego siatką, -wymiana instalacji odgromowej i koniecznymi pomiarami,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium-5000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności poprzez : a.posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadane niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o łącznej wartości robót netto 2 000 000,- zł. na renowację elewacji budynków wpisanych do ewidencji zabytków nieruchomych, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dysponowanie kadrą techniczną posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, c.spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej tj: -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 200 000,- zł. -posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 200.000,-zł. d.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych, e.prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych niżej dokumentów, według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej - załącznik nr 1 do oferty. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -załącznik nr 2 do oferty,W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 3 do oferty, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 4 do oferty, 5.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do oferty, 6.aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 6 do oferty, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605) 7.wykaz kadry technicznej i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, oraz osób pełniących funkcje kierowników robót. - załącznik nr 7 do oferty wg wzoru nr 1 8.dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót posiadają wymagane Prawem Budowlanym właściwe uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń tj. kserokopie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniami o przynależności do izby zawodowej, z których wynika, że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 8 do oferty, 9.wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o łącznej wartości robót netto 2.000.000,- zł. na renowację elewacji budynków wpisanych do ewidencji zabytków nieruchomych, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót budowlanych, referencje) - załącznik nr 9 do oferty wg wzoru nr 2, Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym oraz w ramach oferty wspólnej. W związku z powyższym należy w takich przypadkach dołączyć dokumenty określone odpowiednio w pkt. 7 ust. 12 lub pkt. 7 ust. 18. 10.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 200 000,-zł. Polisa może być złożona wspólnie przez wszystkich uczestników oferty wspólnej (beneficjentów), z tym iż z treści polisy powinno wynikać że suma ubezpieczeń dotyczy każdego z nich (solidarnie) - załącznik nr 10 do oferty, 11.informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 200.000 zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 11 do oferty, -inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 12.wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z umowami lub projektami umów podwykonawczych - Wykonawca dołączy do oferty celem ich akceptacji przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz. 408) - załączniki nr 12 do oferty wg wzoru nr 3, 13.harmonogram rzeczowo -finansowy - załącznik nr 13 do oferty wg wzoru nr 4,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Przetargów pok. 124 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Przetargów pok. 124 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.