Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-10
Chorzów: Kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miasta Chorzów
Numer ogłoszenia: 6231 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2-411-261...9, faks 32 2-417-458.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.chorzow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miasta Chorzów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miasta w Chorzowie świadczona w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 10, poz. 65 z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz.U. z 2009 r., Nr 146, poz. 1188 z późn.zm.), obejmująca świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej obsługi prawnej w zakresie prawa polskiego, w celu ochrony interesów Miasta Chorzów oraz zadań zleconych z zakresu administracji rządowej wykonywanych przez Miasto Chorzów. 1.2. Obsługa prawna obejmuje w szczególności: a) współudział w sporządzaniu projektów przepisów gminnych w sprawach skomplikowanych, b) reprezentowanie Zamawiającego przed sądami powszechnymi i szczególnymi, organami administracji publicznej oraz innymi organami i instytucjami oraz sądami polubownymi lub mediatorami jak również przed organami egzekucyjnymi, c) udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych, w tym w zakresie podatków i opłat lokalnych, d) udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, w tym w zakresie podatków i opłat lokalnych, e) wydawanie opinii prawnych, w tym w zakresie podatków i opłat lokalnych, f) opiniowanie projektów umów i porozumień, g) sporządzanie projektów umów cywilnoprawnych w sprawach skomplikowanych, h) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach i negocjacjach, i) świadczenie pomocy prawnej w trakcie narad Prezydenta Miasta, j) opiniowanie treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach skomplikowanych, k) wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Zamawiającego oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, l) udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów uchwał Rady Miasta, zarządzeń, poleceń i postanowień Prezydenta Miasta oraz innych regulacji wewnętrznych, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i formalno-prawnym, za wyjątkiem spraw z zakresu prawa pracy, organizacji Urzędu Miasta i Rady Miasta, m) prowadzenie spraw w zakresie windykacji należności cywilnoprawnych przysługujących Miastu Chorzów w postępowaniu sądowym oraz egzekucyjnym, n) zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wszystkich sprawach będących w toku, postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych, jak również i innych rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia, o) zastępstwo radcy prawnego zatrudnionego w Urzędzie Miasta Chorzów podczas jego nieobecności w pracy. 1.3. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać czynności bez zbędnej zwłoki, przy czym ustala się terminy wyrażone w dniach dla następujących czynności wymienionych w ust. 2 lit. a): 7 dni, lit j) 10 dni, lit l) 3 dni, w sprawach skomplikowanych 7 dni, lit. f) 3dni, w sprawach skomplikowanych 7 dni. 1.4. Wykonawca będzie wykonywał w/w czynności w terminach gwarantujących ich należyte wykonanie, z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu tego rodzaju usługi i z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego. 1.5. Wykonawca zobowiązuje się, iż w ramach realizacji umowy będzie świadczyć obsługę prawną w sposób następujący: 1.5.1. Wykonawca zapewni świadczenie w siedzibie Zamawiającego w sposób stały obsługi prawnej przez co najmniej 4 godziny w każdym dniu roboczym, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu pracy. Harmonogram radców prawnych będzie stanowił integralną część umowy., 1.5.2. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca jest zobowiązany świadczyć obsługę prawną poza siedzibą Zamawiającego. Nie zwalnia to jednak ze świadczenia obsługi prawnej w wymiarze określonym w pkt 2.1.5.1. 1.5.3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje : a) zagadnień związanych z optymalizacją rozliczeń VAT dokonywanych przez Gminę Chorzów, b) spraw rozpoczętych i prowadzonych na podstawie wcześniej zawartych umów - do czasu ich prawomocnego zakończenia. 1.6. Wykonawca zapewni ciągłość obsługi prawnej w okresie realizacji niniejszego zamówienia. 1.7. Zamawiający w trakcie pobytu Wykonawcy w jego siedzibie zapewni mu pomieszczenie, dostęp do telefonu, faksu, kserokopiarki, drukarki i Internetu. 1.8. Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w pozostałych godzinach urzędowania Zamawiającego pod wskazanymi numerami telefonów. 1.9. Zmiana radców prawnych wykazanych przez Wykonawcę w harmonogramie pracy do obsługi Urzędu jest możliwa po złożeniu pisemnego wniosku i wymaga wyrażenia zgody przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunku. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.1. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch usług polegających na stałej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego, trwającej co najmniej 12 miesięcy. 1.2. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, usług polegających na stałej obsłudze prawnej co najmniej jednego podmiotu z bezpośrednim lub pośrednim udziałem jednostki samorządu terytorialnego świadczącego usługi z zakresu publicznej służby zdrowia przez okres co najmniej 12 miesięcy, przy czym wartość tych usług wynosiła co najmniej 500.000 zł netto. 1.3. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, usług polegających na stałej obsłudze prawnej co najmniej 5 podmiotów z większościowym bezpośrednim lub pośrednim udziałem jednostek samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa, przez okres co najmniej 12 miesięcy. 1.4. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze podmiotu z wyłącznym udziałem gminy realizującej zadania z zakresu budownictwa mieszkaniowego w formie towarzystwa budownictwa społecznego. 1.5. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, usług polegających na stałej obsłudze prawnej co najmniej 5 podmiotów świadczących usługi z zakresu użyteczności publicznej, polegających na zbiorowym zaopatrzeniu w wodę, odprowadzaniu ścieków i dostarczania ciepła, przez okres co najmniej 12 miesięcy. 1.6. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, usług polegających na stałej obsłudze co najmniej jednego podmiotu świadczącego usługi z zakresu budownictwa drogowego z bezpośrednim lub pośrednim udziałem jednostek samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa przez okres co najmniej 12 miesięcy. 1.7. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na reprezentacji co najmniej jednego podmiotu z większościowym bezpośrednim lub pośrednim udziałem jednostek samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa w postępowaniu sądowym lub arbitrażowym o wartości sporu co najmniej 20.000.000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na reprezentacji jednostek samorządu terytorialnego w co najmniej 150 postępowaniach sądowych przed sądami powszechnymi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. 1.9. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na reprezentacji jednostki samorządu terytorialnego lub podmiotu z bezpośrednim udziałem jednostki samorządu terytorialnego w co najmniej 1 postępowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. 1.10. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na doradztwie gminie lub podmiotowi z bezpośrednim udziałem jednostki samorządu terytorialnego w co najmniej 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, którego wartość wynosiła co najmniej 3.000.000 euro w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. 1.11. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na stałej obsłudze prawnej co najmniej jednego podmiotu z wyłącznym udziałem Skarbu Państwa wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 1.12. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na stałej obsłudze prawnej co najmniej jednego podmiotu świadczącego usługi z zakresu transportu publicznego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 1.13. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na reprezentacji w co najmniej 1 postępowaniu przed Regionalną Izbą Obrachunkową w sprawie o naruszenie dyscypliny finansów publicznych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunku. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.1.Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponować minimum 4 osobami, które posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata, radcy prawnego lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w RP (tj. Dz.U. 2010 r. Nr 10 poz. 65 z późn.zm.), oraz posiadają doświadczenie w wykonywaniu zawodu polegające na obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego, z tego co najmniej 2 ze wskazanych osób winny posiadać co najmniej 8 lat doświadczenia w wykonywaniu zawodu adwokata, radcy prawnego lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w RP (tj. Dz.U. 2009 r. Nr 146 poz. 1188 z późn.zm.) 1.2. Każda ze wskazanych osób winna posiadać wiedzę i doświadczenie dotyczące co najmniej 10 zagadnień spośród niżej wymienionych, przy czym wskazane osoby łącznie winny posiadać wiedzę i doświadczenie dotyczące wszystkich wymienionych niżej zagadnień: 1) Gospodarka przestrzenna i prawo budowlane, 2) Komunikacja i gospodarka komunalna, 3) Gospodarka nieruchomościami, 4) Prawo lokalowe, 5) Ochrona środowiska, 6) Ochrona zdrowia, 7) Pomoc społeczna, 8) Sprawy z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, obrony cywilnej zarządzania kryzysowego i spraw obronnych, 9) Prawo geologiczne i górnicze, 10) Zamówienia publiczne, 11) Finanse publiczne, 12) Tworzenie aktów prawa miejscowego, 13) Kultura i sport, 14) Oświata i wychowanie, 15) Pozyskiwanie i rozliczanie środków unijnych, 16) Zagadnienia związane z prowadzeniem inwestycji, 17) Nadzór nad spółkami prawa handlowego z udziałem jednostek samorządu terytorialnego, 18) Współpraca z organizacjami pożytku publicznego, 19) Prawo konkurencji, 20) Prawo rynku kapitałowego, 21) Prawo sektorów infrastrukturalnych, 22) Prawo pomocy publicznej, 23) Gospodarka mieniem komunalnym. 1.3. Co najmniej trzy ze wskazanych osób posiadających uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata, radcy prawnego lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w RP (Dz.U. z 2002 r. Nr 126 poz.1069 z późn.zm.), muszą posiadać stopień naukowy co najmniej doktora nauk prawnych, w tym co najmniej dwie w zakresie nauk administracyjnych. 1.4. Wykonawca zapewni koordynację obsługi prawnej przez Koordynatora, wyznaczonego przez Wykonawcę spośród osób, o których mowa w pkt.1.3. Dla prawidłowego wykonania zamówienia niezbędne jest zapewnienie przez Wykonawcę, że wyznaczony Koordynator będzie stale dostępny dla Zamawiającego poprzez kontakt za pomocą elektronicznych środków łączności oraz poprzez kontakt osobisty i osobistą bytność w siedzibie Zamawiającego. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje elektronicznymi środkami łączności (poczta elektroniczna) oraz że biuro Koordynatora będzie znajdować się w miejscu, zapewniającym możliwość osobistego kontaktu Zamawiającego z Koordynatorem w czasie 0,5 godziny od momentu poinformowania Koordynatora o konieczności osobistego kontaktu. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunku. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 1 do SIWZ) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie). 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Z treści pełnomocnictwa winien wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie wykonania zamówienia publicznego. Przedmiotowe Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie. 4. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące części zamowienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. Wypełniony formularz ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Doświadczenie - 30
- 3 - Zasoby kadrowe - 10
- 4 - Koncepcja obsługi prawnej - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem przypadków wymienionych poniżej: 2. Zmiany osób wykonujących przedmiot zamówienia, jeżeli zostanie wykazane, iż proponowane osoby posiadają uprawnienie i doświadczenie, co najmniej takie jak osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 237.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 237.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Dostawy mięsa wołowego i wątroby wołowej w roku 2025
- Dostawy siana łąkowego, siana z lucerny , słomy jęczmiennej i kiszonki z lucerny w roku 2025
- Dostawy ryb mrożonych w roku 2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - kominy - paczka nr 2
- Dostawy granulatów i pasz specjalistycznych w roku 2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Stała obsługa prawna w 2025 roku w KOWR OT Gorzów Wielkopolski
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025
- Obsługa prawna Gminy Rzgów
- "Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Rzeszów"
- Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.