Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-24
Warszawa: Zadanie nr 1: Remont pomieszczenia -łazienka w budynku Szkoły nr 321 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie
Zadanie nr 2: Remont pochylni przy wejściu do budynku Gimnazjum nr 81 przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 63404 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy , ul. Powstańców Śląskich 70/359, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 53-37-970, faks 022 53-37-563.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bemowo.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: Remont pomieszczenia -łazienka w budynku Szkoły nr 321 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie Zadanie nr 2: Remont pochylni przy wejściu do budynku Gimnazjum nr 81 przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1-przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia -łazienka w budynku Szkoły Podstawowej nr 321 przy ul. Szadkowskiego w Warszawie; Zadanie 2-przedmiotem zamówienia jest remont pochylni przy wejściu do budynku Gimnazjum nr 81 przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. zadanie nr 1 - roboty ogólnobudowlanej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 15.000,00 PLN (netto); zadanie nr 2- roboty ogólnobudowlanej w zakresie układania nawierzchni z płytek ceramicznych, betonowych, kamiennych (np. klinkieru, lastriko, terakoty, gresu) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 25.000,00 PLN (netto); W przypadku składania oferty na dwa zadania Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji co najmniej jednej roboty ogólnobudowlanej oraz w zakresie układania nawierzchni z płytek ceramicznych, betonowych, kamiennych (np. klinkieru, lastriko, terakoty, gresu) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 40.000,00 PLN (netto); W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : 1.1.1.1 konstrukcyjno -budowlanej ( dla zadania 1 i zadania 2) 1.1.1.2 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dla zadania 1) 1.1.1.3 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dla zadania 1) Zamawiający dopuszcza uprawnienia w ograniczonym zakresie. Osoba posiadająca wskazane powyżej uprawnienia musi być wpisana na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. (dla zadania 2) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. (dla zadania 1) W przypadku składania oferty na dwa zadania łącznie Wykonawca musi dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane jak dla zadania 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy są one następstwem: 1)konieczności rezygnacji z określonego zakresu robót przez Zamawiającego, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji Umowy, będzie wynikiem konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych; 2)konieczności wykonania robót zamiennych wynikającej w szczególności z tego powodu, że: a)wystąpiła niezgodność stanu istniejącego z dokumentacją projektową; b)przyjęta w dokumentacji projektowej technologia wykonania robót jest niemożliwa do realizacji ze względu na niezainwentaryzowane istniejące uzbrojenie podziemne lub inne nieprzewidziane w dokumentacji projektowej przeszkody, zmiany w dokumentacji projektowej wprowadzone przez instytucje miejskie w momencie przystąpienia lub po rozpoczęciu wykonywania Umowy; c)wystąpiła uzasadniona konieczność zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych; 3)konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych dla prawidłowej realizacji Umowy; 4)wstrzymania wykonywania robót na żądanie Zamawiającego lub na podstawie poleceń lub decyzji uprawnionych osób albo organów administracji państwowej, samorządowej lub wystąpienia przyczyn realizowanych od Wykonawcy i Zamawiającego takich jak: a)znaleziska archeologiczne skutkujące wstrzymaniem robót lub koniecznością wykonania robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze Zamówienia; b)znaleziska z czasów wojen, uzbrojenie, niewypały, niewybuchy, pojedyncze lub masowe groby; c)wynikających z siły wyższej d)wystąpienie w trakcie realizacji Umowy niezainwentaryzowanego istniejącego uzbrojenia podziemnego; e)warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonywanie robót; 5)niewykonanie części robót przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, przy czym zmiana wówczas nastąpi poprzez obniżenie wynagrodzenia umownego o wartości robót objętych rezygnacją lub niewykonaniem, konieczności wykonania robót zamiennych, przy czym zmiana może polegać na zmniejszeniu wynagrodzenia umownego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bemowo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo, 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70, pok. 366, III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo, 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70, pok. 366, III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.04.2014.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczenia -łazienka w budynku Szkoły Podstawowej nr 321 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia -łazienka w budynku Szkoły Podstawowej nr 321 przy ul. Szadkowskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pochylni przy wejściu do budynku Gimnazjum nr 81 przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pochylni przy wejściu do budynku Gimnazjum nr ul. Rozłogi 10 w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZAPYTANIE OFERTOWE: Mycie posadzek w garażach podziemnych w zasobach I Żoliborskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w budynkach przy ulicy Kochanowskiego 29 i 37 w Warszawie
- Badanie próbek gazu skroplonego (LPG) w ramach systemu monitorowania i kontrolowania jakości paliw - rejon północ
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Oddziale Terenowym Mazowieckim
- Świadczenie usług pralniczych dla filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku, Białobrzegach, Krakowie, Jastrzębiej Górze, Muszynie, Przemyślu, Wrocławiu i Kamionie.
- ZP.RB.SE.27.2024 Wykonanie robót remontowych wytypowanych pomieszczeń sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim P W "Tatrzańska" w Warszawie przy ul. Tatrzańskiej 7A.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej nad kandydatami do pracy oraz pracownikami Prokuratury Okręgowej w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Wojska Polskiego 65, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 25 w Opolu
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 15 w Opolu
- Modernizacja budynku gospodarczego na zaplecze sportowe i sanitarne w Zespole Szkół nr 10 przy ul. Perzyńskiego 10
- Remont wybranych pomieszczeń nr 022 i 303 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Przebudowa budynku pod potrzeby Samorządowego Centrum Kulturalno-Społecznego w Jabłonnie Lackiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.