eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › Warsztaty dla seniorów i juniorów

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2019-12-20



Og³oszenie nr 637892-N-2019 z dnia 2019-12-20 r.

Prezydent Miasta ¦widnicy: Warsztaty dla seniorów i juniorów
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Wspó³pracy Transgranicznej 2014 - 2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000000, ul. ul. Armii Krajowej  49 , 58-100  ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 748 562 850, e-mail mbp@um.swidnica.pl, faks 748 523 110.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.swidnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.um.swidnica.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.um.swidnica.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego, kuriera lub dorêczenie osobiste.
Adres:
Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych i Przetargów, pok.124, I p.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Warsztaty dla seniorów i juniorów
Numer referencyjny: P-141/I/19
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga organizacji, merytorycznego przygotowania i przeprowadzenia zajêæ warsztatowych dla seniorów w wieku 60+, dzieci i m³odzie¿y w wieku 7-14 lat, w ramach projektu "Transgraniczna integracja miêdzypokoleniowa" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Wspó³pracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska, nr projektu CZ.11.4.120/0.0/0.0/17_028/0001652. 2. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany zgodnie z postanowieniami i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SIWZ. 3. CPV (Wspólny S³ownik Zamówieñ): Kod CPV: 80.57.00.00 - Us³ugi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego - Us³ugi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 4.2 INNE POSTANOWIENIA 1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych - liczba czê¶ci - 4. 2. Zamawiaj±cy nie ogranicza ilo¶ci sk³adanych ofert czê¶ciowych. Czê¶æ I: Warsztaty dla seniorów i juniorów - zajêcia twórcze. Organizacja, merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie popo³udniowych, integracyjnych zajêæ warsztatowych dla seniorów (wiek 60+), dzieci i m³odzie¿y (wiek 7-14), wg przedstawionego minimum programowego zajêæ twórczych, stanowi±cych jeden rodzaj zajêæ zlecanych przez Zamawiaj±cego, w ³±cznej ilo¶ci 112 godzin zegarowych, a) plastyczno - dekoracyjne - zdobienie przedmiotów ró¿nymi technikami, wykonywanie ozdób i dekoracji, wykonywanie kompozycji z ro¶lin, tworzenie ikon metod± decoupage itp. ³±cznie 32 godziny, po 16 godzin dla ka¿dej grupy, b) rêkodzielnicze - wykonywanie przedmiotów ró¿nymi technikami rêkodzielniczymi: szycie maskotek, robienie dekoracji z filcu, robienie kartek metod± scrabookingu, odnawianie przedmiotów z drewna, wyplatanie wianków z wikliny, robienie torebek na szyde³ku, robienie chust na drutach itp. ³±cznie 80 godzin, po 40 godzin dla ka¿dej grupy. 2. Zajêcia realizowane bêd± dla 20 osobowych grup. 3. Nabór uczestników na zajêcia przeprowadzi Zamawiaj±cy. 4. Poziom i intensywno¶æ zajêæ musz± byæ dostosowane do grupy wiekowej uczestników. 5. Termin przeprowadzenia zajêæ: 1) plastyczne - dekoracyjne: listopad 2020 r., grudzieñ 2020 r., (2 grupy w ka¿dym miesi±cu), 2) rêkodzielnicze: luty 2020, marzec 2020, kwiecieñ 2020, styczeñ 2021, luty 2021 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu). 6. Czas przeprowadzenia ka¿dych zajêæ, w ka¿dym miesi±cu wskazanym w §2 ust. 5, wynosi 2 godziny zegarowe raz w tygodniu. Zajêcia bêd± przeprowadzane w dniach roboczych od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 15.00 - 19.00. 7. Program z merytorycznym opisem zajêæ, harmonogram z ilo¶ci± godzin, stanowi za³±cznik nr 1 do umowy. 8. Zajêcia bêd± odbywaæ siê w ¦widnicy, w dwóch ró¿nych lokalizacjach, w ró¿nych czê¶ciach miasta, przedstawionych przez Wykonawcê do akceptacji przez Zamawiaj±cego. 9. Zajêcia twórcze stanowi± jedn± czê¶æ - rodzaj zajêæ warsztatowych, przeprowadzanych przez Zamawiaj±cego w trakcie 4 semestrów ( I semestr luty 2020 - czerwiec 2020, II semestr lipiec 2020 - pa¼dziernik 2020, III semestr listopad 2020 - luty 2021, IV semestr marzec 2021 - czerwiec 2021) w ramach realizacji projektu "Transgraniczna integracja miêdzypokoleniowa". 10. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas zajêæ: materia³y dla ka¿dego uczestnika, odpowiednie sale do ich przeprowadzania, wyposa¿one w odpowiedni± ilo¶æ miejsca, sto³ów i krzese³ wraz z zapleczem sanitarnym. 11. Zajêcia bêd± prowadzone przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kompetencje i kwalifikacje. 12. Na ka¿dych zajêciach uczestnikom przekazana zostanie informacja o dofinansowaniu projektu z bud¿etu Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Wspó³pracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska oraz rozstawiony bêdzie roll-up z informacj± o projekcie. 13. Uczestnictwo w ka¿dych zajêciach warsztatowych potwierdzone bêdzie przez ka¿dego uczestnika, podpisem na listach obecno¶ci, które Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu do 7. dnia ka¿dego miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym odbywa³y siê zajêcia. 14. Koszty materia³ów, zapewnienia miejsca - sal do przeprowadzenia zajêæ, sprzêtów i wyposa¿enia ponosi Wykonawca. 15. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany dni przeprowadzenia zajêæ, po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego. Czê¶æ II: Warsztaty dla seniorów i juniorów - zajêcia sportowe. Organizacja, merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie popo³udniowych, integracyjnych zajêæ warsztatowych dla seniorów (wiek 60+), dzieci i m³odzie¿y (wiek 7-14), wg przedstawionego minimum programowego zajêæ sportowych, stanowi±cych jeden rodzaj zajêæ zlecanych przez Zamawiaj±cego, w ³±cznej ilo¶ci 120 godzin zegarowych, a) nordic walking, ³±cznie 24 godziny, po 12 godzin zegarowych dla ka¿dej grupy, b) gimnastyka - zdrowy krêgos³up, ³±cznie 16 godzin, po 8 godzin zegarowych dla ka¿dej grupy, c) taniec u¿ytkowy, ³±cznie 32 godziny, po 8 godzin zegarowych dla ka¿dej grupy, d) tai chi, ³±cznie 48 godzin, po 24 godziny zegarowe dla ka¿dej grupy. 2. Zajêcia realizowane bêd± dla 20 osobowych grup. 3. Nabór uczestników na zajêcia przeprowadzi Zamawiaj±cy. 4. Poziom i intensywno¶æ zajêæ musz± byæ dostosowane do grupy wiekowej uczestników. 5. Termin przeprowadzenia zajêæ: a) nordic walking - maj 2020, czerwiec 2020 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu), b) gimnastyka - zdrowy krêgos³up - styczeñ 2021, luty 2021 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu), c) taniec u¿ytkowy - wrzesieñ 2020, pa¼dziernik 2020, marzec 2021, kwiecieñ 2021 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu), d) tai chi - luty 2021, marzec 2021, kwiecieñ 2021 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu). 6. Czas przeprowadzenia ka¿dych zajêæ, w ka¿dym miesi±cu wskazanym w §2 ust. 5 wynosi 1 godzinê zegarow± raz w tygodniu dla zajêæ: gimnastyka - zdrowy krêgos³up, taniec u¿ytkowy, dla zajêæ nornic - walking 1,5 godziny zegarowej raz w tygodniu, dla zajêæ tai - chi 2 godziny zegarowe raz w tygodniu. Zajêcia bêd± przeprowadzane w dniach roboczych, od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 15.00 - 19.00. 7. Program z merytorycznym opisem zajêæ, harmonogram z ilo¶ci± godzin, stanowi za³±cznik nr 1 do niniejszej umowy. 8. Zajêcia bêd± odbywaæ siê w ¦widnicy, w dwóch ró¿nych lokalizacjach w ró¿nych czê¶ciach miasta lub w terenie (nordic - walking), przedstawionych przez Wykonawcê do akceptacji przez Zamawiaj±cego. 9. Zajêcia sportowe stanowi± jedn± czê¶æ - rodzaj zajêæ warsztatowych, przeprowadzanych przez Zamawiaj±cego w trakcie 4 semestrów ( I semestr luty 2020 - czerwiec 2020, II semestr lipiec 2020 - pa¼dziernik 2020, III semestr listopad 2020 - luty 2021, IV semestr marzec 2021 - czerwiec 2021), w ramach realizacji projektu "Transgraniczna integracja miêdzypokoleniowa". 10. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas zajêæ stacjonarnych odpowiednie sale do ich przeprowadzania, wyposa¿one w odpowiedni± ilo¶æ miejsca, sprzêtów wraz z zapleczem sanitarnym. 11. Zajêcia bêd± prowadzone przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kompetencje i kwalifikacje. 12. Na ka¿dych zajêciach uczestnikom przekazana zostanie informacja o dofinansowaniu projektu z bud¿etu Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Wspó³pracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska oraz rozstawiony bêdzie roll-up z informacj± o projekcie. 13. Uczestnictwo w ka¿dych zajêciach warsztatowych bêdzie potwierdzone przez ka¿dego uczestnika podpisem na listach obecno¶ci, które Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu do 7. dnia ka¿dego miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym odbywa³y siê zajêcia. 14. Koszty zapewnienia miejsca - sal do przeprowadzenia zajêæ, sprzêtów i wyposa¿enia ponosi Wykonawca. 15. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany dni przeprowadzenia zajêæ, po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego. Czê¶æ III: Warsztaty dla seniorów i juniorów - zajêcia - gry i zabawy rozwijaj±ce umys³. Organizacja, merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie popo³udniowych, integracyjnych zajêæ warsztatowych dla seniorów (wiek 60+), dzieci i m³odzie¿y (wiek 7-14), wg przedstawionego minimum programowego zajêæ - gry i zabawy rozwijaj±ce umys³, stanowi±cych jeden rodzaj zajêæ zlecanych przez Zamawiaj±cego, w ³±cznej ilo¶ci 128 godzin zegarowych, a) robotyka - budowanie z klocków po³±czone z nauk± programowania z wykorzystaniem tabletów/komputerów - ³±cznie 32 godziny, po 16 godzin dla ka¿dej grupy, b) kreatywne warsztaty rozwijaj±ce umys³ powadzone w oparciu o: aplikacje na tablet/komputer, gry planszowe (np. scrabble) i karciane (np. bryd¿) oraz my¶lenie wizualne - ³±cznie 32 godziny, po 16 godzin dla ka¿dej grupy, c) warsztaty integracyjno-komunikacyjne z wykorzystaniem m.in. my¶lenia wizualnego jako metody usprawniaj±cej mózg poprzez poprawê komunikacji (³±czenie s³ów i obrazów), kreatywno¶ci i zdolno¶ci zapamiêtywania - ³±cznie 64 godziny, po 16 godzin dla ka¿dej grupy. 2. Zajêcia realizowane bêd± dla 20 osobowych grup. 3. Nabór uczestników na zajêcia przeprowadzi Zamawiaj±cy. 4. Poziom i intensywno¶æ zajêæ musz± byæ dostosowane do grupy wiekowej uczestników. 5. Termin przeprowadzenia zajêæ: a) robotyka - budowanie z klocków po³±czone z nauk± programowania z wykorzystaniem tabletów/komputerów - wrzesieñ 2020, pa¼dziernik 2020 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu), b) kreatywne warsztaty rozwijaj±ce umys³ powadzone w oparciu o: aplikacje na tablet/komputer, gry planszowe (np. scrabble) i karciane (np. bryd¿) oraz my¶lenie wizualne - listopad 2020, grudzieñ 2020 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu) c) warsztaty integracyjno-komunikacyjne z wykorzystaniem m.in. my¶lenia wizualnego jako metody usprawniaj±cej mózg poprzez poprawê komunikacji (³±czenie s³ów i obrazów), kreatywno¶ci i zdolno¶ci zapamiêtywania - maj 2020, czerwiec 2020, marzec 2021, kwiecieñ 2021 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu). 6. Czas przeprowadzenia ka¿dych zajêæ, w ka¿dym miesi±cu wskazanym w §2 ust. 5 wynosi 2 godziny zegarowe, raz w tygodniu. Zajêcia bêd± przeprowadzane w dniach roboczych, od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 15.00 - 19.00. 7. Program z merytorycznym opisem zajêæ, harmonogram z ilo¶ci± godzin, stanowi za³±cznik nr 1 do niniejszej umowy. 8. Zajêcia bêd± odbywaæ siê w ¦widnicy, w dwóch ró¿nych lokalizacjach, w ró¿nych czê¶ciach miasta, przedstawionych przez Wykonawcê do akceptacji przez Zamawiaj±cego. 9. Zajêcia - gry i zabawy rozwijaj±ce umys³, stanowi± jedn± czê¶æ - rodzaj zajêæ warsztatowych, przeprowadzanych przez Zamawiaj±cego w trakcie 4 semestrów ( I semestr luty 2020 - czerwiec 2020, II semestr lipiec 2020 - pa¼dziernik 2020, III semestr listopad 2020 - luty 2021, IV semestr marzec 2021 - czerwiec 2021), w ramach realizacji projektu "Transgraniczna integracja miêdzypokoleniowa". 10. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas zajêæ: materia³y dla ka¿dego uczestnika, odpowiednie sale do ich przeprowadzania, wyposa¿one w odpowiedni± ilo¶æ miejsca, sprzêtów wraz z zapleczem sanitarnym. 11. Zajêcia bêd± prowadzone przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kompetencje i kwalifikacje. 12. Na ka¿dych zajêciach uczestnikom przekazana zostanie informacja o dofinansowaniu projektu z bud¿etu Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Wspó³pracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska oraz rozstawiony bêdzie roll-up z informacj± o projekcie. 13. Uczestnictwo w ka¿dych zajêciach warsztatowych bêdzie potwierdzone przez ka¿dego uczestnika podpisem na listach obecno¶ci, które Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu do 7. dnia ka¿dego miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym odbywa³y siê zajêcia. 14. Koszty materia³ów, zapewnienia miejsca - sal do przeprowadzenia zajêæ, sprzêtów i wyposa¿enia ponosi Wykonawca. 15. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany dni przeprowadzenia zajêæ, po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego. Czê¶æ IV: Warsztaty dla seniorów i juniorów - zajêcia turystyczne. Organizacja, merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie, integracyjnych zajêæ warsztatowych dla seniorów (wiek 60+), dzieci i m³odzie¿y (wiek 7-14), wg przedstawionego minimum programowego zajêæ turystycznych, stanowi±cych jeden rodzaj zajêæ zlecanych przez Zamawiaj±cego, w ³±cznej ilo¶ci 168 godzin zegarowych: a) przyrodnicze: - poznanie osobliwo¶ci dendrologicznych ¦widnicy, spotkanie z drzewoznawc±, ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - gra terenowa z rozpoznawaniem ró¿nych drzew i ptaków, ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - wyjazd do Ceskiej Skalicy - Dolina Babuni, ³±cznie 18 godzin, po 9 godzin ka¿da wycieczka dla dwóch grup razem, b) historyczne: - poznanie s³ynnych ¶widniczan - ksi±¿±t ¶widnickich, kobiety astronom, pilota i miejsc z nimi zwi±zanych, ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - poznanie legend zwi±zanych ze ¦widnic±, przej¶cie tras± wg gry na urz±dzenia mobilne "Z perspektywy kawki", ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - wyjazd do Nachodu - zamek, Rynek, ³±cznie 18 godzin, po 9 godzin ka¿da wycieczka dla dwóch grup razem, c) kulturalne: - spotkanie z lokalnymi twórcami, ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - szlakiem ¶widnickich dzie³ sztuki - malarskich i rze¼biarskich, w tym przej¶cie tras± "Szlak Kamienia", ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - wyjazd do Hronova - dom Aloisa Jiraszka - czeskiego pisarza i dramaturga, ³±cznie 18 godzin, po 9 godzin ka¿da wycieczka dla dwóch grup razem, d) kulturowe: - poznanie ciekawych obiektów ¦widnicy - Ko¶ció³ Pokoju, Katedra, kamienice w Rynku, ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - gra terenowa z rozwi±zywaniem zadañ z wiedzy o zabytkach miasta, logicznych i manualnych, ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - wyjazd do K³odzka - twierdza, zabytki miasta, ³±cznie 18 godzin, po 9 godzin ka¿da wycieczka dla dwóch grup razem. 2. Zajêcia realizowane bêd± dla 20 osobowych grup. 3. Nabór uczestników na zajêcia przeprowadzi Zamawiaj±cy. 4. Poziom i intensywno¶æ zajêæ musz± byæ dostosowane do grupy wiekowej uczestników. 5. Termin przeprowadzenia zajêæ: a) stacjonarne - przyrodnicze, historyczne, kulturalne, kulturowe - lipiec 2020, maj 2021 (4 grupy w ka¿dym miesi±cu) b) wyjazdowe - przyrodnicze, historyczne, kulturalne, kulturowe - sierpieñ 2020, czerwiec 2021 (4 grupy w ka¿dym miesi±cu) 6. Czas przeprowadzenia ka¿dych zajêæ, w ka¿dym miesi±cu wskazanym w §2 ust. 5 wynosi 3 godziny zegarowe dla ka¿dej grupy, raz w tygodniu dla zajêæ stacjonarnych w ¦widnicy i 9 godzin zegarowych 2 razy w miesi±cu dla zajêæ wyjazdowych. Zajêcia przeprowadzane bêd±: a) dla zajêæ stacjonarnych: w lipcu 2020 w ka¿dy dzieñ tygodnia, w godzinach 10.00 - 18.00, w maju 2021 w soboty lub niedziele, w godzinach 10.00 - 18.00 lub od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 15.00 - 18.00, b) dla zajêæ wyjazdowych: w sierpniu 2020 w ka¿dy dzieñ tygodnia, w godzinach 8.00 - 19.00, w czerwcu 2021 w soboty lub niedziele, w godzinach 8.00 - 19.00. 7. Program z merytorycznym opisem zajêæ, harmonogram z ilo¶ci± godzin, stanowi za³±cznik nr 1 do niniejszej umowy. 8. Zajêcia stacjonarne bêd± odbywaæ siê w ¦widnicy, zajêcia wyjazdowe w miastach partnerów projektu. 9. Zajêcia turystyczne stanowi± jedn± czê¶æ - rodzaj zajêæ warsztatowych, przeprowadzanych przez Zamawiaj±cego w trakcie 4 semestrów ( I semestr luty 2020 - czerwiec 2020, II semestr lipiec 2020 - pa¼dziernik 2020, III semestr listopad 2020 - luty 2021, IV semestr marzec 2021 - czerwiec 2021), w ramach realizacji projektu "Transgraniczna integracja miêdzypokoleniowa". 10. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas zajêæ stacjonarnych odpowiednie sale do ich przeprowadzania, wyposa¿one w odpowiedni± ilo¶æ miejsca, sprzêtów wraz z zapleczem sanitarnym, na zajêcia wyjazdowe transportu klimatyzowanym autokarem z nag³o¶nieniem i przewodnikiem oraz bilety wstêpu do zwiedzanych obiektów. 11. Zajêcia bêd± prowadzone przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kompetencje i kwalifikacje. 12. Na ka¿dych zajêciach uczestnikom przekazana zostanie informacja o dofinansowaniu projektu z bud¿etu Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Wspó³pracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska. 13. Uczestnictwo w ka¿dych zajêciach warsztatowych bêdzie potwierdzone przez ka¿dego uczestnika podpisem na listach obecno¶ci, które Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu do 7. dnia ka¿dego miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym odbywa³y siê zajêcia. 14. Koszty materia³ów, zapewnienia miejsca - sal do przeprowadzenia zajêæ, sprzêtów i wyposa¿enia oraz transportu klimatyzowanym autokarem z nag³o¶nieniem i przewodnikiem, biletów wstêpu do zwiedzanych obiektów, ponosi Wykonawca. 15. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany dni i godzin przeprowadzenia zajêæ, po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: 1) I czê¶æ zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2021 r. 2) II czê¶æ zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2021 r.. 3) III czê¶æ zamówienia - od dnia 01.05.2020 r. do dnia 30.04.2021 r. 4) IV czê¶æ zamówienia - od dnia 01.07.2020 r. do dnia 27.06.2021 r.

II.5) G³ówny kod CPV: 80570000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 167101,52
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: 1) I czê¶æ zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2021 r. 2) II czê¶æ zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2021 r.. 3) III czê¶æ zamówienia - od dnia 01.05.2020 r. do dnia 30.04.2021 r. 4) IV czê¶æ zamówienia - od dnia 01.07.2020 r. do dnia 27.06.2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: VI a. WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU - CZÊ¦Æ I O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce posiadania zdolno¶ci technicznej i zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej 2 zadania (umowy) polegaj±ce na realizacji wspólnych warsztatów twórczych (plastycznych, rêkodzielniczych) dla doros³ych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników ka¿de warsztaty, w ilo¶ci min 16 godzin. VI b. WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU - CZÊ¦Æ II O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce posiadania zdolno¶ci technicznej i zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej 2 zadania (umowy) polegaj±ce na realizacji wspólnych warsztatów sportowych dla doros³ych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników ka¿de warsztaty, w ilo¶ci min 16 godzin. VI c. WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU - CZÊ¦Æ III O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce posiadania zdolno¶ci technicznej i zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej 2 zadania (umowy) polegaj±ce na realizacji wspólnych warsztatów w postaci gier i zabaw rozwijaj±cych umys³ dla doros³ych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników ka¿de warsztaty, w ilo¶ci min 16 godzin. VI d. WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU - CZÊ¦Æ IV O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce posiadania zdolno¶ci technicznej i zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej 2 zadania (umowy) polegaj±ce na realizacji wspólnych warsztatów turystycznych (wycieczek po³±czonych z grami i zabawami terenowymi) dla doros³ych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników ka¿de warsztaty, w ilo¶ci min 16 godzin.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
10. Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: a) dotyczy Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê na czê¶æ 1: wykazu wykonanych co najmniej 2 zadañ (umów) polegaj±cych na realizacji wspólnych warsztatów twórczych (plastycznych, rêkodzielniczych) dla doros³ych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników ka¿de warsztaty, w ilo¶ci min 16 godzin, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazwy wykonywanego zamówienia, nazwy odbiorców, dat wykonania, ilo¶ci uczestników i godzin, oraz za³±czeniem dowodów ich wykonania, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy (Za³±cznik nr 5 do SIWZ), b) dotyczy Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê na czê¶æ 2: wykazu wykonanych co najmniej 2 zadañ (umów) polegaj±cych na realizacji wspólnych warsztatów sportowych dla doros³ych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników ka¿de warsztaty, w ilo¶ci min 16 godzin, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazwy wykonywanego zamówienia, nazwy odbiorców, dat wykonania, ilo¶ci uczestników i godzin, oraz za³±czeniem dowodów ich wykonania, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy (Za³±cznik nr 5 do SIWZ), c) dotyczy Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê na czê¶æ 3: wykazu wykonanych co najmniej 2 zadañ (umów) polegaj±cych na realizacji wspólnych warsztatów w postaci gier i zabaw rozwijaj±cych umys³ dla doros³ych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników ka¿de warsztaty, w ilo¶ci min 16 godzin, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazwy wykonywanego zamówienia, nazwy odbiorców, dat wykonania, ilo¶ci uczestników i godzin, oraz za³±czeniem dowodów ich wykonania, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy (Za³±cznik nr 5 do SIWZ), d) dotyczy Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê na czê¶æ 4: wykazu wykonanych co najmniej 2 zadañ (umów) polegaj±cych na realizacji wspólnych warsztatów turystycznych (wycieczek po³±czonych z grami i zabawami terenowymi) dla co najmniej 20 uczestników ka¿de warsztaty, w ilo¶ci min 16 godzin, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazwy wykonywanego zamówienia, nazwy odbiorców, dat wykonania, ilo¶ci uczestników i godzin, oraz za³±czeniem dowodów ich wykonania, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy (Za³±cznik nr 5 do SIWZ),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

5. Ponadto ka¿dy Wykonawca musi do oferty do³±czyæ (je¿eli dotyczy): 1) pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru - pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu (zgodnie z art. 23, ust. 2 ustawy Pzp). 2) pisemne zobowi±zanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Za³±cznik nr 6 do SIWZ. 3) o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w Za³±czniku nr 4 do SIWZ - o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa za ca³o¶æ zadania brutto - C60,00
Do¶wiadczenie prowadz±cych zajêcia miêdzypokoleniowe w danej czê¶ci przedmiotu zamówienia (DPZM)40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi czê¶æ 3 niniejszej SIWZ.


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

Nie wymaga siê wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obydwu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, je¿eli s³u¿yæ bêdzie nale¿ytemu wykonaniu umowy. 2. Zmiany umowy w szczególno¶ci mog± dotyczyæ: 1) zmian kadrowych w przypadku: a) zmiany osób odpowiedzialnych za prawid³owe ¶wiadczenie us³ug ze strony Wykonawcy, z zastrze¿eniem okre¶lonym w § 4, ust. 3 umowy, b) zmiany osób reprezentuj±cych Wykonawcê, których konieczno¶æ wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych, 2) w wypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-01-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Warsztaty dla seniorów i juniorów - zajêcia twórcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Organizacja, merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie popo³udniowych, integracyjnych zajêæ warsztatowych dla seniorów (wiek 60+), dzieci i m³odzie¿y (wiek 7-14), wg przedstawionego minimum programowego zajêæ twórczych, stanowi±cych jeden rodzaj zajêæ zlecanych przez Zamawiaj±cego, w ³±cznej ilo¶ci 112 godzin zegarowych, a) plastyczno - dekoracyjne - zdobienie przedmiotów ró¿nymi technikami, wykonywanie ozdób i dekoracji, wykonywanie kompozycji z ro¶lin, tworzenie ikon metod± decoupage itp. ³±cznie 32 godziny, po 16 godzin dla ka¿dej grupy, b) rêkodzielnicze - wykonywanie przedmiotów ró¿nymi technikami rêkodzielniczymi: szycie maskotek, robienie dekoracji z filcu, robienie kartek metod± scrabookingu, odnawianie przedmiotów z drewna, wyplatanie wianków z wikliny, robienie torebek na szyde³ku, robienie chust na drutach itp. ³±cznie 80 godzin, po 40 godzin dla ka¿dej grupy. 2. Zajêcia realizowane bêd± dla 20 osobowych grup. 3. Nabór uczestników na zajêcia przeprowadzi Zamawiaj±cy. 4. Poziom i intensywno¶æ zajêæ musz± byæ dostosowane do grupy wiekowej uczestników. 5. Termin przeprowadzenia zajêæ: 1) plastyczne - dekoracyjne: listopad 2020 r., grudzieñ 2020 r., (2 grupy w ka¿dym miesi±cu), 2) rêkodzielnicze: luty 2020, marzec 2020, kwiecieñ 2020, styczeñ 2021, luty 2021 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu). 6. Czas przeprowadzenia ka¿dych zajêæ, w ka¿dym miesi±cu wskazanym w §2 ust. 5, wynosi 2 godziny zegarowe raz w tygodniu. Zajêcia bêd± przeprowadzane w dniach roboczych od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 15.00 - 19.00. 7. Program z merytorycznym opisem zajêæ, harmonogram z ilo¶ci± godzin, stanowi za³±cznik nr 1 do umowy. 8. Zajêcia bêd± odbywaæ siê w ¦widnicy, w dwóch ró¿nych lokalizacjach, w ró¿nych czê¶ciach miasta, przedstawionych przez Wykonawcê do akceptacji przez Zamawiaj±cego. 9. Zajêcia twórcze stanowi± jedn± czê¶æ - rodzaj zajêæ warsztatowych, przeprowadzanych przez Zamawiaj±cego w trakcie 4 semestrów ( I semestr luty 2020 - czerwiec 2020, II semestr lipiec 2020 - pa¼dziernik 2020, III semestr listopad 2020 - luty 2021, IV semestr marzec 2021 - czerwiec 2021) w ramach realizacji projektu "Transgraniczna integracja miêdzypokoleniowa". 10. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas zajêæ: materia³y dla ka¿dego uczestnika, odpowiednie sale do ich przeprowadzania, wyposa¿one w odpowiedni± ilo¶æ miejsca, sto³ów i krzese³ wraz z zapleczem sanitarnym. 11. Zajêcia bêd± prowadzone przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kompetencje i kwalifikacje. 12. Na ka¿dych zajêciach uczestnikom przekazana zostanie informacja o dofinansowaniu projektu z bud¿etu Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Wspó³pracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska oraz rozstawiony bêdzie roll-up z informacj± o projekcie. 13. Uczestnictwo w ka¿dych zajêciach warsztatowych potwierdzone bêdzie przez ka¿dego uczestnika, podpisem na listach obecno¶ci, które Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu do 7. dnia ka¿dego miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym odbywa³y siê zajêcia. 14. Koszty materia³ów, zapewnienia miejsca - sal do przeprowadzenia zajêæ, sprzêtów i wyposa¿enia ponosi Wykonawca. 15. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany dni przeprowadzenia zajêæ, po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 80570000-0,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 42738,48
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto (C)60,00
Do¶wiadczenie prowadz±cych zajêcia miêdzypokoleniowe w danej czê¶ci przedmiotu zamówienia (DPZM)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Warsztaty dla seniorów i juniorów - zajêcia sportowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Organizacja, merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie popo³udniowych, integracyjnych zajêæ warsztatowych dla seniorów (wiek 60+), dzieci i m³odzie¿y (wiek 7-14), wg przedstawionego minimum programowego zajêæ sportowych, stanowi±cych jeden rodzaj zajêæ zlecanych przez Zamawiaj±cego, w ³±cznej ilo¶ci 120 godzin zegarowych, a) nordic walking, ³±cznie 24 godziny, po 12 godzin zegarowych dla ka¿dej grupy, b) gimnastyka - zdrowy krêgos³up, ³±cznie 16 godzin, po 8 godzin zegarowych dla ka¿dej grupy, c) taniec u¿ytkowy, ³±cznie 32 godziny, po 8 godzin zegarowych dla ka¿dej grupy, d) tai chi, ³±cznie 48 godzin, po 24 godziny zegarowe dla ka¿dej grupy. 2. Zajêcia realizowane bêd± dla 20 osobowych grup. 3. Nabór uczestników na zajêcia przeprowadzi Zamawiaj±cy. 4. Poziom i intensywno¶æ zajêæ musz± byæ dostosowane do grupy wiekowej uczestników. 5. Termin przeprowadzenia zajêæ: a) nordic walking - maj 2020, czerwiec 2020 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu), b) gimnastyka - zdrowy krêgos³up - styczeñ 2021, luty 2021 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu), c) taniec u¿ytkowy - wrzesieñ 2020, pa¼dziernik 2020, marzec 2021, kwiecieñ 2021 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu), d) tai chi - luty 2021, marzec 2021, kwiecieñ 2021 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu). 6. Czas przeprowadzenia ka¿dych zajêæ, w ka¿dym miesi±cu wskazanym w §2 ust. 5 wynosi 1 godzinê zegarow± raz w tygodniu dla zajêæ: gimnastyka - zdrowy krêgos³up, taniec u¿ytkowy, dla zajêæ nornic - walking 1,5 godziny zegarowej raz w tygodniu, dla zajêæ tai - chi 2 godziny zegarowe raz w tygodniu. Zajêcia bêd± przeprowadzane w dniach roboczych, od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 15.00 - 19.00. 7. Program z merytorycznym opisem zajêæ, harmonogram z ilo¶ci± godzin, stanowi za³±cznik nr 1 do niniejszej umowy. 8. Zajêcia bêd± odbywaæ siê w ¦widnicy, w dwóch ró¿nych lokalizacjach w ró¿nych czê¶ciach miasta lub w terenie (nordic - walking), przedstawionych przez Wykonawcê do akceptacji przez Zamawiaj±cego. 9. Zajêcia sportowe stanowi± jedn± czê¶æ - rodzaj zajêæ warsztatowych, przeprowadzanych przez Zamawiaj±cego w trakcie 4 semestrów ( I semestr luty 2020 - czerwiec 2020, II semestr lipiec 2020 - pa¼dziernik 2020, III semestr listopad 2020 - luty 2021, IV semestr marzec 2021 - czerwiec 2021), w ramach realizacji projektu "Transgraniczna integracja miêdzypokoleniowa". 10. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas zajêæ stacjonarnych odpowiednie sale do ich przeprowadzania, wyposa¿one w odpowiedni± ilo¶æ miejsca, sprzêtów wraz z zapleczem sanitarnym. 11. Zajêcia bêd± prowadzone przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kompetencje i kwalifikacje. 12. Na ka¿dych zajêciach uczestnikom przekazana zostanie informacja o dofinansowaniu projektu z bud¿etu Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Wspó³pracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska oraz rozstawiony bêdzie roll-up z informacj± o projekcie. 13. Uczestnictwo w ka¿dych zajêciach warsztatowych bêdzie potwierdzone przez ka¿dego uczestnika podpisem na listach obecno¶ci, które Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu do 7. dnia ka¿dego miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym odbywa³y siê zajêcia. 14. Koszty zapewnienia miejsca - sal do przeprowadzenia zajêæ, sprzêtów i wyposa¿enia ponosi Wykonawca. 15. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany dni przeprowadzenia zajêæ, po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 80570000-0,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 33993,61
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto (C)60,00
Do¶wiadczenie prowadz±cych zajêcia miêdzypokoleniowe w danej czê¶ci przedmiotu zamówienia (DPZM)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Warsztaty dla seniorów i juniorów - zajêcia - gry i zabawy rozwijaj±ce umys³.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Organizacja, merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie popo³udniowych, integracyjnych zajêæ warsztatowych dla seniorów (wiek 60+), dzieci i m³odzie¿y (wiek 7-14), wg przedstawionego minimum programowego zajêæ - gry i zabawy rozwijaj±ce umys³, stanowi±cych jeden rodzaj zajêæ zlecanych przez Zamawiaj±cego, w ³±cznej ilo¶ci 128 godzin zegarowych, a) robotyka - budowanie z klocków po³±czone z nauk± programowania z wykorzystaniem tabletów/komputerów - ³±cznie 32 godziny, po 16 godzin dla ka¿dej grupy, b) kreatywne warsztaty rozwijaj±ce umys³ powadzone w oparciu o: aplikacje na tablet/komputer, gry planszowe (np. scrabble) i karciane (np. bryd¿) oraz my¶lenie wizualne - ³±cznie 32 godziny, po 16 godzin dla ka¿dej grupy, c) warsztaty integracyjno-komunikacyjne z wykorzystaniem m.in. my¶lenia wizualnego jako metody usprawniaj±cej mózg poprzez poprawê komunikacji (³±czenie s³ów i obrazów), kreatywno¶ci i zdolno¶ci zapamiêtywania - ³±cznie 64 godziny, po 16 godzin dla ka¿dej grupy. 2. Zajêcia realizowane bêd± dla 20 osobowych grup. 3. Nabór uczestników na zajêcia przeprowadzi Zamawiaj±cy. 4. Poziom i intensywno¶æ zajêæ musz± byæ dostosowane do grupy wiekowej uczestników. 5. Termin przeprowadzenia zajêæ: a) robotyka - budowanie z klocków po³±czone z nauk± programowania z wykorzystaniem tabletów/komputerów - wrzesieñ 2020, pa¼dziernik 2020 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu), b) kreatywne warsztaty rozwijaj±ce umys³ powadzone w oparciu o: aplikacje na tablet/komputer, gry planszowe (np. scrabble) i karciane (np. bryd¿) oraz my¶lenie wizualne - listopad 2020, grudzieñ 2020 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu) c) warsztaty integracyjno-komunikacyjne z wykorzystaniem m.in. my¶lenia wizualnego jako metody usprawniaj±cej mózg poprzez poprawê komunikacji (³±czenie s³ów i obrazów), kreatywno¶ci i zdolno¶ci zapamiêtywania - maj 2020, czerwiec 2020, marzec 2021, kwiecieñ 2021 (2 grupy w ka¿dym miesi±cu). 6. Czas przeprowadzenia ka¿dych zajêæ, w ka¿dym miesi±cu wskazanym w §2 ust. 5 wynosi 2 godziny zegarowe, raz w tygodniu. Zajêcia bêd± przeprowadzane w dniach roboczych, od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 15.00 - 19.00. 7. Program z merytorycznym opisem zajêæ, harmonogram z ilo¶ci± godzin, stanowi za³±cznik nr 1 do niniejszej umowy. 8. Zajêcia bêd± odbywaæ siê w ¦widnicy, w dwóch ró¿nych lokalizacjach, w ró¿nych czê¶ciach miasta, przedstawionych przez Wykonawcê do akceptacji przez Zamawiaj±cego. 9. Zajêcia - gry i zabawy rozwijaj±ce umys³, stanowi± jedn± czê¶æ - rodzaj zajêæ warsztatowych, przeprowadzanych przez Zamawiaj±cego w trakcie 4 semestrów ( I semestr luty 2020 - czerwiec 2020, II semestr lipiec 2020 - pa¼dziernik 2020, III semestr listopad 2020 - luty 2021, IV semestr marzec 2021 - czerwiec 2021), w ramach realizacji projektu "Transgraniczna integracja miêdzypokoleniowa". 10. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas zajêæ: materia³y dla ka¿dego uczestnika, odpowiednie sale do ich przeprowadzania, wyposa¿one w odpowiedni± ilo¶æ miejsca, sprzêtów wraz z zapleczem sanitarnym. 11. Zajêcia bêd± prowadzone przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kompetencje i kwalifikacje. 12. Na ka¿dych zajêciach uczestnikom przekazana zostanie informacja o dofinansowaniu projektu z bud¿etu Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Wspó³pracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska oraz rozstawiony bêdzie roll-up z informacj± o projekcie. 13. Uczestnictwo w ka¿dych zajêciach warsztatowych bêdzie potwierdzone przez ka¿dego uczestnika podpisem na listach obecno¶ci, które Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu do 7. dnia ka¿dego miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym odbywa³y siê zajêcia. 14. Koszty materia³ów, zapewnienia miejsca - sal do przeprowadzenia zajêæ, sprzêtów i wyposa¿enia ponosi Wykonawca. 15. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany dni przeprowadzenia zajêæ, po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 80570000-0,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 41046,94
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2020-05-01
data zakoñczenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto (C)60,00
Do¶wiadczenie prowadz±cych zajêcia miêdzypokoleniowe w danej czê¶ci przedmiotu zamówienia (DPZM)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Warsztaty dla seniorów i juniorów - zajêcia turystyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Organizacja, merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie, integracyjnych zajêæ warsztatowych dla seniorów (wiek 60+), dzieci i m³odzie¿y (wiek 7-14), wg przedstawionego minimum programowego zajêæ turystycznych, stanowi±cych jeden rodzaj zajêæ zlecanych przez Zamawiaj±cego, w ³±cznej ilo¶ci 168 godzin zegarowych: a) przyrodnicze: - poznanie osobliwo¶ci dendrologicznych ¦widnicy, spotkanie z drzewoznawc±, ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - gra terenowa z rozpoznawaniem ró¿nych drzew i ptaków, ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - wyjazd do Ceskiej Skalicy - Dolina Babuni, ³±cznie 18 godzin, po 9 godzin ka¿da wycieczka dla dwóch grup razem, b) historyczne: - poznanie s³ynnych ¶widniczan - ksi±¿±t ¶widnickich, kobiety astronom, pilota i miejsc z nimi zwi±zanych, ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - poznanie legend zwi±zanych ze ¦widnic±, przej¶cie tras± wg gry na urz±dzenia mobilne "Z perspektywy kawki", ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - wyjazd do Nachodu - zamek, Rynek, ³±cznie 18 godzin, po 9 godzin ka¿da wycieczka dla dwóch grup razem, c) kulturalne: - spotkanie z lokalnymi twórcami, ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - szlakiem ¶widnickich dzie³ sztuki - malarskich i rze¼biarskich, w tym przej¶cie tras± "Szlak Kamienia", ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - wyjazd do Hronova - dom Aloisa Jiraszka - czeskiego pisarza i dramaturga, ³±cznie 18 godzin, po 9 godzin ka¿da wycieczka dla dwóch grup razem, d) kulturowe: - poznanie ciekawych obiektów ¦widnicy - Ko¶ció³ Pokoju, Katedra, kamienice w Rynku, ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - gra terenowa z rozwi±zywaniem zadañ z wiedzy o zabytkach miasta, logicznych i manualnych, ³±cznie 12 godzin, po 3 godziny ka¿da grupa, - wyjazd do K³odzka - twierdza, zabytki miasta, ³±cznie 18 godzin, po 9 godzin ka¿da wycieczka dla dwóch grup razem. 2. Zajêcia realizowane bêd± dla 20 osobowych grup. 3. Nabór uczestników na zajêcia przeprowadzi Zamawiaj±cy. 4. Poziom i intensywno¶æ zajêæ musz± byæ dostosowane do grupy wiekowej uczestników. 5. Termin przeprowadzenia zajêæ: a) stacjonarne - przyrodnicze, historyczne, kulturalne, kulturowe - lipiec 2020, maj 2021 (4 grupy w ka¿dym miesi±cu) b) wyjazdowe - przyrodnicze, historyczne, kulturalne, kulturowe - sierpieñ 2020, czerwiec 2021 (4 grupy w ka¿dym miesi±cu) 6. Czas przeprowadzenia ka¿dych zajêæ, w ka¿dym miesi±cu wskazanym w §2 ust. 5 wynosi 3 godziny zegarowe dla ka¿dej grupy, raz w tygodniu dla zajêæ stacjonarnych w ¦widnicy i 9 godzin zegarowych 2 razy w miesi±cu dla zajêæ wyjazdowych. Zajêcia przeprowadzane bêd±: a) dla zajêæ stacjonarnych: w lipcu 2020 w ka¿dy dzieñ tygodnia, w godzinach 10.00 - 18.00, w maju 2021 w soboty lub niedziele, w godzinach 10.00 - 18.00 lub od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 15.00 - 18.00, b) dla zajêæ wyjazdowych: w sierpniu 2020 w ka¿dy dzieñ tygodnia, w godzinach 8.00 - 19.00, w czerwcu 2021 w soboty lub niedziele, w godzinach 8.00 - 19.00. 7. Program z merytorycznym opisem zajêæ, harmonogram z ilo¶ci± godzin, stanowi za³±cznik nr 1 do niniejszej umowy. 8. Zajêcia stacjonarne bêd± odbywaæ siê w ¦widnicy, zajêcia wyjazdowe w miastach partnerów projektu. 9. Zajêcia turystyczne stanowi± jedn± czê¶æ - rodzaj zajêæ warsztatowych, przeprowadzanych przez Zamawiaj±cego w trakcie 4 semestrów ( I semestr luty 2020 - czerwiec 2020, II semestr lipiec 2020 - pa¼dziernik 2020, III semestr listopad 2020 - luty 2021, IV semestr marzec 2021 - czerwiec 2021), w ramach realizacji projektu "Transgraniczna integracja miêdzypokoleniowa". 10. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas zajêæ stacjonarnych odpowiednie sale do ich przeprowadzania, wyposa¿one w odpowiedni± ilo¶æ miejsca, sprzêtów wraz z zapleczem sanitarnym, na zajêcia wyjazdowe transportu klimatyzowanym autokarem z nag³o¶nieniem i przewodnikiem oraz bilety wstêpu do zwiedzanych obiektów. 11. Zajêcia bêd± prowadzone przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kompetencje i kwalifikacje. 12. Na ka¿dych zajêciach uczestnikom przekazana zostanie informacja o dofinansowaniu projektu z bud¿etu Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Wspó³pracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska. 13. Uczestnictwo w ka¿dych zajêciach warsztatowych bêdzie potwierdzone przez ka¿dego uczestnika podpisem na listach obecno¶ci, które Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu do 7. dnia ka¿dego miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym odbywa³y siê zajêcia. 14. Koszty materia³ów, zapewnienia miejsca - sal do przeprowadzenia zajêæ, sprzêtów i wyposa¿enia oraz transportu klimatyzowanym autokarem z nag³o¶nieniem i przewodnikiem, biletów wstêpu do zwiedzanych obiektów, ponosi Wykonawca. 15. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany dni i godzin przeprowadzenia zajêæ, po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 80570000-0,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 49322,49
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2020-07-01
data zakoñczenia: 2021-06-27
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto (C)60,00
Do¶wiadczenie prowadz±cych zajêcia miêdzypokoleniowe w danej czê¶ci przedmiotu zamówienia (DPZM)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.