Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-02-19
Micha³owice: Obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Micha³owice i jednostek organizacyjnych, nr sprawy: ZP.2712.10.2013
Numer og³oszenia: 70656 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice , Regu³y, Aleja Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Micha³owice i jednostek organizacyjnych, nr sprawy: ZP.2712.10.2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Micha³owice i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2013 r. do 31.05.2017 r. Zakres zamówienia obejmuje m. in. otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bie¿±cych i pomocniczych Urzêdu Gminy oraz 14 jednostek organizacyjnych Gminy, a tak¿e otwarcie i prowadzenie szacunkowo 10 000 rachunków indywidualnych dla osób fizycznych oraz prawnych. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bie¿±cych i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy dotyczy: 1. Szko³a Podstawowa w Komorowie Al. Marii D±browskiej 12 lok. 20, 05-806 Komorów: podstawowy (bud¿et), pomocnicze: dochody samorz±dowej jednostki bud¿etowej 2. Gimnazjum w Komorowie Al. Marii D±browskiej 12 lok. 20, 05-806 Komorów : podstawowy (bud¿et) 3. Liceum Ogólnokszta³c±ce w Komorowie Al. Marii D±browskiej 12 lok. 20, 05-806 Komorów : podstawowy (bud¿et) 4. Zespó³ Szkó³ Ogólnokszta³c±cych w Komorowie Al. Marii D±browskiej 12 lok. 20, 05-806 Komorów: pomocnicze - socjalne (ZF¦S) 5. Szko³a Podstawowa w Micha³owicach ul. Szkolna 15 , 05-816 Micha³owice: podstawowy (bud¿et), pomocnicze: dochody samorz±dowej jednostki bud¿etowej 6. Gimnazjum ul. Szkolna 15 05-816 Micha³owice: podstawowy (bud¿et) 7. Zespó³ Szkó³ w Micha³owicach ul. Szkolna 15 , 05-816 Micha³owice: pomocnicze - socjalne (ZF¦S) 8. Szko³a Podstawowa w Nowej Wsi ul. G³ówna 96 , 05-806 Komorów: podstawowe (bud¿et), pomocnicze - dochody samorz±dowej jednostki bud¿etowej 9. Gimnazjum w Nowej Wsi ul. G³ówna 96 , 05-806 Komorów: podstawowe (bud¿et). 10. Gminne Przedszkole w Nowej Wsi ul. G³ówna 52, 05-806 Komorów: podstawowe (bud¿et), pomocnicze: dochody samorz±dowej jednostki bud¿etowej 11. Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Nowej Wsi ul. G³ówna 96, 05-806 Komorów: pomocnicze- socjalne (ZF¦S) 12. Gminne Przedszkole w Micha³owicach ul. Szkolna 13, 05-816 Micha³owice: podstawowe (bud¿et), pomocnicze: dochody samorz±dowej jednostki bud¿etowej, socjalne (ZF¦S) 13. Zespó³ Obs³ugi Ekonomiczno-Administracyjny Szkó³ Gminy Micha³owice Regu³ach ul. Aleja Powstañców Warszawy 1, Regu³y, 05-816 Micha³owice: podstawowe (bud¿et), pomocnicze: socjalne (ZF¦S). 14. Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej Gminy Micha³owice w Regu³ach, ul. Aleja Powstañców Warszawy 1, Regu³y, 05-816 Micha³owice: podstawowy (bud¿et), 3 pomocnicze. Zamówienie dotyczy kompleksowej obs³ugi rachunku bud¿etu Gminy Micha³owice w planowanym okresie od 1.06.2013 r. do 31.05.2017 r. obejmuj±cej co najmniej: otwarcie i prowadzenie rachunku bud¿etu Gminy Micha³owice (podstawowy i 8 pomocniczych) oraz otwarcie i prowadzenie rachunków jednostek organizacyjnych Gminy. £±cznie otwarte bêdzie 12 rachunków podstawowych i 21 rachunków pomocniczych. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e umowa z Wykonawc± musi dopuszczaæ otwarcie dodatkowych rachunków pomocniczych dla ww. jednostek, w terminie pó¼niejszym. W zakres zamówienia wchodzi równie¿ otwarcie i prowadzenie szacunkowo 10 000 rachunków indywidualnych dla osób fizycznych i prawnych. Prowadzenie rachunków zwi±zane jest z wdro¿eniem przez Gminê przepisów ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. Nr 391 z 2012 r., tj. j. z pó¼n. zm.). W zakresie us³ugi oczekuje siê od banku: - realizacji zleceñ p³atniczych (przelewów) do innych banków, - przyjmowania wp³at gotówkowych, - dokonywania wyp³at gotówkowych, - mo¿liwo¶ci deponowania ¶rodków na lokatach terminowych, - objêcia systemem bankowo¶ci elektronicznej Urzêdu Gminy i jednostek organizacyjnych, bez op³at za instalacjê lub u¿ytkowanie. Obejmuje to instalacjê oprogramowania i ewentualnych urz±dzeñ dodatkowych - np. tokeny, je¿eli system bankowo¶ci elektronicznej Wykonawcy ich wymaga, a tak¿e przeszkolenie wybranych pracowników. W Urzêdzie Gminy dostêp do systemu bankowo¶ci elektronicznej musi byæ zapewniony na minimum 4 stanowiskach, w jednostkach organizacyjnych - na ³±cznie minimum 5 stanowiskach, - zainstalowania w Urzêdzie Gminy terminalu do p³atno¶ci kartami oraz przeszkolenia pracowników. W ramach czynno¶ci, o których mowa powy¿ej, Bank zobowi±zany bêdzie w szczególno¶ci do: - udzielania na has³o Urzêdowi Gminy i jednostkom organizacyjnym informacji telefonicznych o stanie rachunków i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, bez dodatkowych op³at, - potwierdzania wyci±giem stanu salda i dokonywanych operacji finansowych na rachunkach, bez dodatkowych op³at, - dokonywania przelewów wewn±trz Banku bez op³at, - automatycznego lokowania ¶rodków pieniê¿nych znajduj±cych siê na rachunkach na koniec dnia - ostatnia operacja danego dnia, bez dodatkowych op³at, - przyjmowania zleceñ utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z mo¿liwo¶ci± uzupe³nienia wszystkich formalno¶ci pisemnych w terminie pó¼niejszym, bez dodatkowych op³at, - realizacji zleceñ sta³ych bez dodatkowych op³at, a w szczególno¶ci obci±¿anie rachunku sp³atami rat kapita³owych zaci±gniêtych kredytów, wg harmonogramu dostarczonego przez Urz±d Gminy. Powinna to byæ przedostatnia operacja w danym dniu, przed lokowaniem ¶rodków finansowych, - wydania bez dodatkowych op³at kart p³atniczych, w ilo¶ci do 15 sztuk, - wydawania bez dodatkowych op³at blankietów czekowych, w ilo¶ci do 20 sztuk miesiêcznie, - wyznaczenia pracownika/pracowników Banku odpowiedzialnego za obs³ugê Urzêdu Gminy i ¶wiadczenie ewentualnej pomocy w zakresie objêtym umow±, - naliczania i kapitalizowania odsetek od ¶rodków na rachunkach co miesi±c. Wysoko¶æ oprocentowania ¶rodków wyznaczana bêdzie automatycznie co jeden miesi±c lub co kwarta³, jako iloczyn wysoko¶ci stawki WIBID 1M i wspó³czynnika okre¶lonego w ofercie przez Bank. Stawka WIBID 1M bêdzie ¶redni± z wybranego przez Wykonawcê okresu poprzedzaj±cego wyznaczenie oprocentowania lub te¿ bêdzie brana z okre¶lonego przez Wykonawcê dnia miesi±ca poprzedzaj±cego wyznaczenie oprocentowania. Stawka WIBID 1M bêdzie ¶redni± z wybranego przez Wykonawcê okresu poprzedzaj±cego wyznaczenie oprocentowania lub te¿ bêdzie brana z okre¶lonego przez Wykonawcê dnia miesi±ca poprzedzaj±cego wyznaczenie oprocentowania..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 66.11.00.00 - (3) Us³ugi bankowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 01.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia (wp³acenia) wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ oraz do³±czy do oferty koncesjê, zezwolenie lub licencjê (inny dokument) uprawniaj±ce do wykonywania czynno¶ci bankowych (albo ich kopie), zgodnie z ustaw± z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn.: Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 z pó¼n. zm.).
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ wykazaniem siê spe³niania tego warunku w sposób szczególny tj. warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca do³±czy do oferty wykaz bazy technicznej wykonawcy, potwierdzaj±cy posiadanie przez Wykonawcê co najmniej jednej placówki, prowadz±cej obs³ugê bankow± na terenie co najmniej jednej z wymienionych poni¿ej lokalizacji: Gmina Micha³owice, Miasto Pruszków, Miasto Piastów, Gmina Raszyn, Miasto Sto³eczne Warszawa w dzielnicach: W³ochy lub Ursus, wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami, wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami (wykaz sporz±dziæ wg za³. nr 5 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ wykazaniem siê spe³niania tego warunku w sposób szczególny tj. warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ wykazaniem siê spe³niania tego warunku w sposób szczególny tj. warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy, - wzór umowy Wykonawcy, z uwzglêdnieniem istotnych postanowieñ umowy Zamawiaj±cego, - je¶li dotyczy- pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. - je¶li dotyczy pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty w wypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY ORAZ WARUNKI ZMIANY UMOWY Umowa zostanie zawarta na warunkach okre¶lonych w SIWZ oraz zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy za³±czonym do SIWZ (Dokument pn Istotne postanowienia umowy stanowi za³±cznik 4 do SIWZ). Zawarta umowa bêdzie uwzglêdnia³a wzór umowy Wykonawcy, który Wykonawca za³±czy do oferty, zgodnie z pkt 18.1 ppkt 5) SIWZ. Zamawiaj±cy zgodnie z dyspozycj± art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza nastêpuj±ce istotne zmiany tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w wypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci, tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, 2) w wypadku przed³u¿ania siê uzgodnieñ zewnêtrznych w organach administracji publicznej z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, 3) w wypadku zmian personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizacje przedmiotu zamówienia- zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w ofercie - Zmiany z inicjatywy Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w ka¿dym uzasadnionym przypadku za uprzedni± pisemn± zgod± zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowego specjalistê, pod warunkiem, ¿e spe³nia on kryteria przyjête w SIWZ, 4) w wypadku zmian przepisów prawa (VAT, przepisy bran¿owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia) Zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacje przedmiotu zamówienia, 5) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które maj± wp³yw na tre¶æ zawartej umowy, je¿eli taka zamiana le¿y w interesie publicznym, w szczególno¶ci w przypadku zmiany w zakresie otwarcia i prowadzenia szacunkowo 10 000 rachunków indywidualnych dla osób fizycznych i prawnych, zwi±zanych z wdro¿eniem przez Gminê przepisów ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. Nr 391 z 2012 r., tj. j. z pó¼n. zm.). 6) zmiany terminu realizacji zamówienia o przez jego przed³u¿enie ze wzglêdu na przyczyny le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego dotycz±ce np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. si³ê wy¿sz± np. po¿ar, zalanie itp.; 7) poprawy jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równowa¿n± lub lepsz±, podniesienia wydajno¶ci urz±dzeñ oraz bezpieczeñstwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakoñczenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcê sprzêtu b±d¼ jego elementów, 8) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów; 9) w pozosta³ym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wyst±pienia strony nie mog³y przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci. 10) w wypadku zaistnienia innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które by³y niemo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± dokonane bez zbêdnej zw³oki, za zgod± stron, wy³±cznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Siedziba Zamawiaj±cego pok. 201 (II piêtro).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego, Biuro Podawcze (sala obs³ugi interesantów, parter).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Gminy ¯o³ynia oraz podleg³ych jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2025 - 2027"
- Obs³uga bankowa bud¿etu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Czerniewice oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r do 31.12.2027r
- OBS£UGA BANKOWA BUD¯ETU POWIATU LÊBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEG£YCH POWIATOWI LÊBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBS£UGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LÊBORKU
- Bankowa obs³uga bud¿etu Gminy Nowa Sarzyna
- Obs³uga bankowa bud¿etu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
wiêcej: (3) Us³ugi bankowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.