Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-15
Gdańsk: usługi hotelarsko-restauracyjne
Numer ogłoszenia: 84939 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi hotelarsko-restauracyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest obsługa szkolenia w zakresie zakwaterowania i wyżywienia uczestników szkolenia oraz udostępnienia sali konferencyjnej. Z usług hotelarsko-restauracyjnych będzie korzystało maksymalnie 27 osób. Niezbędne uwarunkowania dotyczące obiektu hotelowego: - Zamówienie realizowane w jednym miejscu, - Obiekt stanowiący odrębny budynek lub zespół budynków, - Położenie na terenie województwa pomorskiego, - Obiekt powinien dysponować przyległym terenem zieleni o powierzchni nie mniejszej niż 5000 m2 i infrastrukturą umożliwiającą przeprowadzenia części szkolenia w formie zorganizowanych grupowych zajęć szkoleniowych w terenie, zakorzenionych w pracy zespołowej, opartych na wspólnej realizacji projektów, rozwijających kompetencje osobiste i społeczne uczestników, - Obiekt posiada park linowy. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1. Zapewnienie uczestnikom szkolenia zakwaterowania a) trzy noclegi w terminie 27-30.04 br. - od wtorku do piątku - od godz.: 18.30 pierwszego dnia, do godz. 12:00 czwartego dnia b) w pokojach jedno i dwuosobowych z łazienkami, o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, dla nie więcej niż 27 osób przy założeniu 7 pokoi - 1-osobowych i 10 pokoi- dwuosobowych. 2. Zapewnienie wyżywienia a). 27.04.2010 r.: - kolacja w formie bufetu szwedzkiego (ciepły bufet: zupa, danie mięsne/ wegetariańskie/rybne, deser, zimne patery: rybna, pieczeni, wędlin, galaret, sałatki, pieczywo, kawa, herbata, soki, woda) b). 28.04.2010 r.: - śniadanie w formie bufetu szwedzkiego (minimum: danie ciepłe: parówki, jajecznica, pieczywo, masło, wędliny, ser żółty, ser biały, płatki śniadaniowe, mleko/jogurt, owoce, kawa, herbata, woda, soki), - całodzienny serwis kawowy (kawa, herbata, sok- dwa rodzaje, owoce, woda mineralna, ciastka deserowe), - obiad serwowany, trzydaniowy: zupa, danie główne (ziemniaki/ryż/kasza/ makaron, do wyboru danie mięsne/wegetariańskie/rybne, surówka lub warzywa gotowane), deser, woda mineralna, sok, - uroczysta kolacja w formie bufetu szwedzkiego (ciepły bufet: zupa, danie mięsne/ wegetariańskie/rybne, deser, zimne patery: rybna, pieczeni, wędlin, galaret, sałatki, pieczywo, kawa, herbata, soki, woda), c). 29.04.2010 r.: - śniadanie w formie bufetu szwedzkiego (minimum: danie ciepłe: parówki, jajecznica, pieczywo, masło, wędlina, ser żółty, ser biały, płatki śniadaniowe, mleko/jogurt, owoce, kawa, herbata, woda, sok), - całodzienny serwis kawowy (kawa, herbata, sok- dwa rodzaje, owoce, woda mineralna, ciastka deserowe), - obiad serwowany, trzydaniowy: zupa, danie główne (ziemniaki/ryż/kasza/ makaron, do wyboru danie mięsne/wegetariańskie/rybne, surówka lub warzywa gotowane), deser, woda mineralna, soki, - ognisko/kolacja grillowa (ciepły bufet: zupa, dania mięsne grillowane/wegetariańskie/rybne, sałatki, deser, dodatki do grilla: dipy, ogórki kiszone, smalec ze skwarkami, pieczywo mieszane, kawa, herbata, sok, woda), d) 30.04.2010 r.: - śniadanie w formie bufetu szwedzkiego (minimum: danie ciepłe: parówki, jajecznica, pieczywo, masło, wędlina, ser żółty, ser biały, płatki śniadaniowe, mleko/jogurt, owoce, kawa, herbata, woda, sok), - jedna przerwa kawowa (kawa, herbata, sok- dwa rodzaje, owoce, woda mineralna, ciastka deserowe), - obiad serwowany, trzydaniowy: zupa, danie główne (ziemniaki/ryż/kasza/ makaron, do wyboru danie mięsne/wegetariańskie/rybne, surówka lub warzywa gotowane), deser, woda mineralna, sok 3. Zapewnienie sali konferencyjnej a). 2 sale konferencyjne dla 2 grup szkoleniowych w tym: - 1 sala o minimalnej powierzchni 40 m2 na 15 osób, - 1 sala o minimalnej powierzchni 70 m2 na 30 osób b). sala szkoleniowa udostępniona zamawiającemu od 28.04.2010 r. od godz. 09:00, do 30.04.2010 r. do godz. 13:00, c). sale wyciszone, wyposażenie sal w sprzęt multimedialny, flipchart z kartkami i mazakami, rzutnik multimedialny, ekran. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Zamawiający wprowadza limity żywieniowe tj.: Śniadanie- maks. 44 zł Obiad +Serwis kawowy - max 88 zł Kolacja- maks 88 zł Maksymalny dzienny limit na wyżywienie: I dzień- maks. 88 zł II dzień- maks. 220 zł III dzień- maks. 220 zł IV dzień- maks. 132 zł Ponadto serwis kawowy + obiad razem nie mogą przekroczyć kwoty 88 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w.w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w.w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w.w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w.w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w.w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - standard hotelu - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku przy ul. Rzeźnickiej 58 w Gdańsku, p. 2.12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku przy ul. Podwale Przedmiejskie 30 w Gdańsku, Kancelaria p. 218.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: grant Eures.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług architekta i wiodącego projektanta rozwiązań informatycznych oraz kierowanie projektem informatycznym
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo- jonizacyjnym (FID)
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 28 "Na Fali" w Gdańsku z podziałem na 5 części"
- Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej
- Przebudowa pomieszczeń parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
- "Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych upowszechniających ideę ekonomii społecznej w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
- USŁUGA WYSZUKIWANIA, REZERWACJI I SPRZEDAŻY MIEJSC HOTELOWYCH (NOCLEGÓW) ORAZ INNYCH USŁUG HOTELARSKICH NA TERENIE POLSKI ORAZ ZA GRANICĄ NA POTRZEBY POLSKIEGO INSTYTUTU SZTUKI FILMOWEJ.
- Organizacja kompleksowej obsługi szkoleń dla pracowników PIS z zakresu higieny środowiska, bezpieczeństwa żywności.
- Zamówienie świadczenia usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji naukowej "10th Polish Conference "Graphene and other 2D materials"" .
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.