eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadaniaRozbudowa cmentarza komunalnego przy ulicy Słowiańskiej w Świdnicy - ETAP I (część A)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Świdnica: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ulicy Słowiańskiej w Świdnicy - ETAP I (część A)
Numer ogłoszenia: 93554 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, fax 074 8523110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ulicy Słowiańskiej w Świdnicy - ETAP I (część A).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego cmentarza wraz z towarzyszącą infrastrukturą która w ramach etapu I, części A obejmuje wykonanie: -zagospodarowanie terenu cmentarza, w tym rozmieszczenie kwater grzebalnych na rozbudowywanym obszarze cmentarza, -dróg i alejek komunikacyjnych, -grobów murowanych, -kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód do potoku Pisarzowickiego, -sieci wody gospodarczej oraz punktów poboru wody, -oświetlenia terenu, -stanowisk dla ustawienia kontenerów na śmieci, -zieleni, -tymczasowego ogrodzenia terenu. Powierzchnia zainwestowania w ramach I etapu, części A rozbudowy cmentarza wynosi około 2,70 ha.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.11.27.14 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.14 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium-25 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności poprzez : a.posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadane niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o łącznej wartości robót netto 2 000 000,- zł. na budowę lub przebudowę infrastruktury technicznej typu kanalizacja deszczowa, sieć wodociągowa oraz oświetlenie ulic i placów, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dysponowanie kadrą techniczną posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: -drogowej, -instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, -instalacji elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub zawierające powyższe specjalności umożliwiające realizację przedmiotowego zadania, c.spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej tj: -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 200 000,- zł. -posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 300.000,-zł. d.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych, e.prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych (PKD - dział 45)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej - załącznik nr 1 do oferty. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -załącznik nr 2 do oferty, W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 3 do oferty, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 4 do oferty, 5.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do oferty, 6.aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 6 do oferty, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605) 7.wykaz kadry technicznej i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, oraz osób pełniących funkcje kierowników robót. - załącznik nr 7 do oferty wg. wzoru nr 1 8.dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót posiadają właściwe uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach obejmujących budowę dróg, sieci i instalacji energetycznych oraz sieci i instalacji sanitarnych, tj. kserokopie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniami o przynależności do izby zawodowej, z których wynika, że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 8 do oferty, 9.wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o łącznej wartości robót netto 2.000.000,- zł. na budowę lub przebudowę infrastruktury technicznej typu kanalizacja deszczowa, sieć wodociągowa oraz oświetlenie ulic i placów, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót budowlanych, referencje) - załącznik nr 9 do oferty wg. wzoru nr 2, Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym oraz w ramach oferty wspólnej. W związku z powyższym należy w takich przypadkach dołączyć dokumenty określone odpowiednio w pkt. 7 ust. 12 lub pkt. 7 ust. 18. 10.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 200 000,-zł. Polisa może być złożona wspólnie przez wszystkich uczestników oferty wspólnej (beneficjentów), z tym że z treści polisy powinno wynikać że suma ubezpieczeń dotyczy każdego z nich (solidarnie) - załącznik nr 10 do oferty, 11.informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 300.000 zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 11 do oferty, 12.wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z umowami lub projektami umów podwykonawczych - Wykonawca dołączy do oferty celem ich akceptacji przez Zamawiającego zgodnie z atr. 6471 kodeksu cywilnego (Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408) - załączniki nr 12 do oferty wg wzoru nr 3, 13.harmonogram rzeczowo -finansowy - załącznik nr 13 do oferty wg wzoru nr 4, 14.zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 14 do oferty, 15.dowód wniesienia wadium - załącznik nr 15 do oferty, 16.kosztorys ofertowy - sporządzony w sposób opisany w pkt. 15 SIWZ (opis sposobu obliczania ceny) - załącznik nr 16 do oferty, 17.pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 17 do oferty, 18.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 18 do oferty, 19.każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, załączy dokumenty wskazane w pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6, i 10 - załącznik nr 19 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Przetargów (pok. 124) 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Przetargów (pok. 124) 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.