To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-23
Kielce: usługi szkoleniowe w ramach Projektu Nr: PO KL.01.03.04-00-028/08-01 kod CPV 80500000-9 dla ARESZTU ŚLEDCZEGO W KIELCACH
Numer ogłoszenia: 93635 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64289 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi szkoleniowe w ramach Projektu Nr: PO KL.01.03.04-00-028/08-01 kod CPV 80500000-9 dla ARESZTU ŚLEDCZEGO W KIELCACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług szkoleniowych w ramach Projektu Nr PO KL.01.03.04-00-028/08-01, Aktywizacja społeczno - zawodowa skazanych niepełnosprawnych oraz osób skazanych na karę pozbawienia wolności na podstawie art. 207§1 i 209 § 1 Kodeksu karnego - w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu jest zorganizowanie na terenie Aresztu Śledczego w Kielcach kursów Fryzjer wraz z aktywizacją zawodową, Brukarz wraz z aktywizacją zawodową oraz Hydraulik - monter instalacji sanitarnych wraz z aktywizacją zawodową, a następnie przeprowadzenie po ich zakończeniu (część teoretyczna i praktyczna) egzaminów oraz wydanie w tym zakresie oddzielnych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów i zajęć aktywizacji zawodowej. Opis części zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część I Kurs Fryzjer wraz z aktywizacją zawodową poprzedzającą kurs - zakres zamówienia: - ilość cykli kursu wraz z aktywizacją zawodową: 1 - ilość godzin aktywizacji zawodowej: 16 (1 godz.dydaktyczna = 45 min) - ilość godzin teoretycznej nauki zawodu: 40 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) - ilość godzin praktycznej nauki zawodu: 80 (1 godz.dydaktyczna = 45 min) - przewidywany termin realizacji kursu: do 27 kwietnia 2011 r. - ilość uczestników: 4 osoby Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP. Kurs musi kończyć się egzaminem potwierdzającym zdobyte umiejętności oraz wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). - Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia aktywizacyjno - zawodowe dla 4 osób skierowanych na ww. kurs. Zajęcia powinny obejmować 16 godzin dydaktycznych, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy. Zajęcia aktywizacyjno - zawodowe muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). Wykonawca zapewnia: - Sfinansowanie badań lekarskich osobom pozbawionym wolności dopuszczających do ww. kursu wraz z aktywizacją zawodową. - Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu wraz z aktywizacją zawodową przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. - W ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu i aktywizacji zawodowej: podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: instruktorów nauki zawodu, materiały do realizacji praktycznej części szkolenia, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. - Wykonawca zapewni taką ilość materiałów szkoleniowych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 40 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych. Koszt materiałów przeznaczonych na realizację szkolenia nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia szkolenia. - Wykonawca prowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia osobną do kursu i aktywizacji zawodowej. Dokumentację stanowią: a)program szkolenia, b)dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) rejestr wydanych zaświadczeń i materiałów szkoleniowych z potwierdzonym odbiorem przez kursantów. -Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys usługi szkoleniowej (osobnej do aktywizacji i do szkolenia), program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). - po zakończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu przyuczajacego do zawodu fryzjer. - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w całości bez możliwości powierzenia go innym podmiotom. - Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą jego rozpoczęcia. Zamawiający zapewnia: - w zakresie zajęć teoretycznych, pomieszczenie dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p.poż, BHP. - w zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia dostosowane do potrzeb przeprowadzenia kursu fryzjerskiego wyposażone w stanowisko fyzjerskie i sprzęt - zakupiony ze środków finansowych projektu. Część II Kurs Brukarz wraz z aktywizacją zawodową poprzedzającą kurs - zakres zamówienia: - ilość cykli kursu wraz z aktywizacją zawodową: 1 - ilość godzin aktywizacji zawodowej: 16 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) - ilość godzin teorii: 64 (1 godz.dydaktyczna = 45 min) - ilość godzin praktyki: 96 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) - przewidywany termin realizacji kursu: do 10 czerwca 2011 r. - ilość uczestników: 6 osób Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP. Kurs musi kończyć się egzaminem z części teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). - Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia aktywizacji zawodowej dla 6 osób skierowanych na ww. kurs. Zajęcia powinny obejmować 16 godzin, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami w zakresie metod skutecznego poszukiwania pracy, tworzenia dokumentów aplikacyjnych, prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz elementami prawa pracy. -Zajęcia aktywizacji zawodowej muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). -Wykonawca zapewnia: - Sfinansowanie badań lekarskich osobom pozbawionym wolności dopuszczających do ww. kursu wraz z aktywizacją zawodową. - Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu wraz z aktywizacją zawodową przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. - W ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu i aktywizacji zawodowej: podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: instruktorów nauki zawodu, materiały budowlane, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Ponadto Wykonawca zapewni materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń wykorzystanych do szkolenia. - Wykonawca zapewni taką ilość materiałów budowlanych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 96 godzin zajęć praktycznych na kursie. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia szkolenia. - Wykonawca prowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia osobną do kursu i aktywizacji zawodowej. Dokumentację stanowią: a) program szkolenia, b) dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) rejestr wydanych zaświadczeń i materiałów szkoleniowych z potwierdzonym odbiorem przez kursantów. - Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys usługi szkoleniowej (osobnej do aktywizacji i do szkolenia), program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). - po zakończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu przyuczajacego do zawodu brukarz. - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w całości bez możliwości powierzenia go innym podmiotom. - Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca winny gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą jego rozpoczęcia. - Zamawiajacy zapewnia - w zakresie zajęć teoretycznych, pomieszczenia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p. poż. i BHP, - w zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia i miejsce w Areszcie Śledczym w Kielcach do ich realizacji oraz niezbędne narzędzia i sprzęt zakupiony ze środków finansowych projektu. -Część III Kurs Hydraulik - monter instalacji sanitarnych wraz z aktywizacją zawodową poprzedzającą kurs - zakres zamówienia: - ilość cykli kursu wraz z aktywizacją zawodową: 1 - ilość godzin aktywizacji zawodowej: 16 (1 godz.dydaktyczna = 45 min) - ilość godzin teorii: 72 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) - ilość godzin praktyki: 88 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) - przewidywany termin realizacji kursu: do 21 czerwca 2011 r. - ilość uczestników: 6 osób Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP. Kurs musi kończyć się egzaminem z części teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). - Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia aktywizacji zawodowej dla 6 osób skierowanych na ww. kurs. Zajęcia powinny obejmować 16 godzin, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami w zakresie metod skutecznego poszukiwania pracy, tworzenia dokumentów aplikacyjnych, prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz elementami prawa pracy. Zajęcia aktywizacji zawodowej muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). -Wykonawca zapewnia: - Sfinansowanie badań lekarskich osobom pozbawionym wolności dopuszczających do ww. kursu wraz z aktywizacją zawodową. - Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu wraz z aktywizacją zawodową przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. - W ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu i aktywizacji zawodowej: podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: instruktorów nauki zawodu, materiały do zajęć praktycznych, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Ponadto Wykonawca zapewni materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń wykorzystanych do szkolenia. - Wykonawca zapewni taką ilość materiałów budowlanych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 88 godzin zajęć praktycznych na kursie. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia szkolenia. - Wykonawca prowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia osobną do kursu i aktywizacji zawodowej. Dokumentację stanowią: a) program szkolenia, b)dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) rejestr wydanych zaświadczeń i materiałów szkoleniowych z potwierdzonym odbiorem przez kursantów. -Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys usługi szkoleniowej (osobnej do aktywizacji i do szkolenia), program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). - po zakończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu przyuczającego do zawodu hydraulik - monter instalacji sanitarnych. - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w całości bez możliwości powierzenia go innym podmiotom. - Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca winny gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą jego rozpoczęcia. Zamawiajacy zapewnia: - w zakresie zajęć teoretycznych, pomieszczenia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p. poż. i BHP, - w zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia i miejsce w Areszcie Śledczym w Kielcach do ich realizacji oraz niezbędne narzędzia i sprzęt zakupiony ze środków finansowych projektu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: usługi szkoleniowe w ramach Projektu Nr: PO KL.0103.04-00-028/08-01.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kurs fryzjer wraz z aktywizacją zawodową poprzedzajacą kurs
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PROFESJA CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PROFESJA CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR" SP. Z O.O.
- PROFESJA Centrum Kształcenia Kadr Sp z o.o. o/Kielce, ul. Piotrkowska 16, 90-269 Łódż, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20662,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5800,00
Oferta z najniższą ceną: 5800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kurs Brukarz wraz z aktywizacją zawodową poprzedzajacą kurs
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PROFESJA CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PROFESJA CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR" SP. Z O.O.
- PROFESJA Centrum Kształcenia Kadr Sp. z o.o. o/Kielce, ul. Piotrkowska 16, 90-269 Łódż, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20662,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11880,00
Oferta z najniższą ceną: 11880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kurs hydraulik - monter instalacji sanitarnych wraz z aktywizacją zawodową.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PROFESJA CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PROFESJA CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR" SP. Z O.O.
- PROFESJA Centrum Kształcenia Kadr Sp. z o.o. o/Kielce, ul. Piotrkowska 16, 90-269 Łódż, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20662,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10890,00
Oferta z najniższą ceną: 10890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wczasy profilaktyczno-lecznicze w Busku-Zdroju dla emerytowanych pracowników oświaty województwa swiętokrzyskiego
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (sprzedaż oraz dystrybucja) do Biur Powiatowych ARiMR w Kielcach i Sandomierzu
- Dostawy bioadaptorów wieńcowo-kobaltowych na potrzeby Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii Ś.C.K. Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie siedmiu dwudniowych szkoleń pn. "Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa osobistego pracownika socjalnego podczas wykonywania czynności zawodowych" w 2025 roku.
- Zakup i dostawa pasków do glukometrów wraz z dzierżawą glukometrów i systemem zarządzania badaniami POCT dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Kielce, Budynek II LO im. J. Śniadeckiego przy ul. Śniadeckich 9 w Kielcach (1907 r.) Wymiana pokrycia dachowego, więźby dachowej, wykonanie instalacji odgromowej, ocieplenie stropu budynku
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie siedmiu dwudniowych szkoleń pn. "Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa osobistego pracownika socjalnego podczas wykonywania czynności zawodowych" w 2025 roku.
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Szkolenia dla kadry akademickiej PW: Cz. 1 - Cyberbezpieczeństwo w uczelni, Cz. 2 - Tworzenie materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem AI, Cz. 3 - AI jako asystent kadry akademickiej
- Rejestratorka medyczna
- "PROGRES - zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy" - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)
- Warsztaty dla uczniów w ramach projektu "Poprawa dostępności architektonicznej i edukacyjno-społecznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego w Rawiczu".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.