eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plBaza orzeczeń KIO2008Sygn. akt: KIO/UZP 947/08
rodzaj: POSTANOWIENIE
data dokumentu: 2008-09-22
rok: 2008
sygnatury akt.:

KIO/UZP 947/08

Komisja w składzie:
Przewodniczący: Agnieszka Trojanowska Członkowie: Luiza Łamejko, Małgorzata Stręciwilk Protokolant: Edyta Skowrońska

po rozpoznaniu na posiedzeniu/ rozprawie
w dniu /w dniach
22 września 2008 r. w
Warszawie odwołania wniesionego przez „DRÄGER Polska” Sp. z o.o. 85-655 Bydgoszcz,
ul. Sułkowskiego 18a
od rozstrzygnięcia przez zamawiającego Akademię Medyczną we
Wrocławiu (50-541), ul. Borowskiej 213


protestu /protestów
z dnia 19 sierpnia 2008 r.

przy udziale „PROMED” S.A., 01-520 Warszawa, ul. Krajewskiego 1/B zgłaszającego
przystąpienie do postępowania odwoławczego po stronie po stronie zamawiającego
.

orzeka:
1 . umarza postępowanie odwoławcze,

2. nakazuje Urzędowi ZamówieńPublicznych zwrot z rachunku dochodów własnych Urzędu
ZamówieńPublicznych na rzecz „DRÄGER Polska” Sp. z o.o. 85-655 Bydgoszcz,
ul. Sułkowskiego 18a
kwoty 18 000 zł 00 gr (słownie: osiemnaście tysięcy złotych, zero
groszy), stanowiącej 90% uiszczonego wpisu i zasądza na rzecz Akademii Medycznej we
Wrocławiu (50 – 541), ul. Borowska 213 od
DRÄGER Polska” Sp. z o.o. 85-655
Bydgoszcz, ul. Sułkowskiego 18a
koszty postępowania w kwocie 3 600 zł 00 gr (słownie:
.trzy tysiące sześćset złotych, zero groszy)
1
z tytułu uzasadnionych kosztów wynagrodzenia

pełnomocnika.
3. kosztami postępowania obciąża ............................................................................................
i nakazuje
2
:
1)
zaliczyćna rzecz Urzędu ZamówieńPublicznych koszty w wysokości .......zł
.... gr (słownie: .........................) z kwoty wpisu uiszczonego przez
................................

2)
dokonaćwpłaty kwoty ....... zł .... gr (słownie: ............................) przez
………………………………………………………………………………………….
na rzecz .................................., stanowiącej ...................................................
3)
dokonaćwpłaty kwoty ........ zł ..... gr (słownie:..........................) przez
…………………………………………………………………………………………..
na rzecz Urzędu ZamówieńPublicznych na rachunek dochodów własnych
UZP
4)
dokonaćzwrotu kwoty ............ zł ..... gr (słownie:.................) z rachunku
dochodów
własnych
Urzędu
Zamówień
Publicznych
na
rzecz
.............................................................................................................................

U z a s a d n i e n i e

Pismem z dnia 20 września 2008r. (wpływ do Urzędu ZamówieńPublicznych: 22
września 2008r.), przed otwarciem posiedzenia Izby, Odwołujący cofnął odwołanie wniesione
do Prezesa UZP w dniu 27 sierpnia 2008r.
Uwzględniając powyższe skład orzekający Izby, działając na podstawie art. 189 ust. 1 oraz
art. 191 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U.
z 2007r. Nr 223 poz. 1655), postępowanie odwoławcze w niniejszej sprawie umorzył.

Zgodnie z art. 189 ust. 2 ustawy Prawo zamówieńpublicznych skład orzekający Izby
postanowił zwrócićna rzecz Odwołującego 90% kwoty uiszczonego wpisu.

Na podstawie art. 191 ust 6 i 7 ustawy Prawo zamówieńpublicznych oraz na
postawie § 4 ust. 1 pkt 2 lit. b rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 lipca 2007 r.
w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w
postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. z 2007 r. nr 128 poz. 886)
skład orzekający Izby postanowił uznaćza uzasadnione koszty wynagrodzenia
pełnomocnika Zamawiającego na postawie złożonej faktury VAT.

Stosownie do art. 194 i 195 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieńpublicznych
(Dz. U. t.j. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) na niniejsze postanowienie - w terminie 7 dni od dnia
jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa Urzędu Zamówień
Publicznych do Sądu Okręgowego we Wrocławiu.
Przewodniczący:
…………………………………

Członkowie:


………………………………….

………………………………….



Wcześniejsze orzeczenia:

Baza orzeczeń KIO - wyszukiwarka

od: do:

Najnowsze orzeczenia

Dodaj swoje pytanie