rodzaj: POSTANOWIENIE
data dokumentu: 2009-04-07
rok: 2009
data dokumentu: 2009-04-07
rok: 2009
sygnatury akt.:
KIO/UZP 380 /09
KIO/UZP 380 /09
Komisja w składzie:
Przewodniczący: Marek Koleśnikow Członkowie: Agnieszka Trojanowska, Ewa Jankowska Protokolant: Wioleta Paczkowska
Przewodniczący: Marek Koleśnikow Członkowie: Agnieszka Trojanowska, Ewa Jankowska Protokolant: Wioleta Paczkowska
wobec cofnięcia przed otwarciem rozprawy w dniu 7 kwietnia 2009 r. w Warszawie
odwołania wniesionego przez Spółdzielnia Inwalidów "Naprzód" w Krakowie, 31-215
Kraków ul. śabiniec 46 od rozstrzygnięcia przez zamawiającego Samodzielny Publiczny
Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, 98-300 Wieluń protestu z dnia 6 marca 2009 r.
przy udziale wykonawcy konsorcjum Impel Cleaning Sp. z o.o., Hospital Serwis Sp. z
o.o., 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118 zgłaszającego przystąpienie do postępowania
odwoławczego po stronie zamawiającego
odwołania wniesionego przez Spółdzielnia Inwalidów "Naprzód" w Krakowie, 31-215
Kraków ul. śabiniec 46 od rozstrzygnięcia przez zamawiającego Samodzielny Publiczny
Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, 98-300 Wieluń protestu z dnia 6 marca 2009 r.
przy udziale wykonawcy konsorcjum Impel Cleaning Sp. z o.o., Hospital Serwis Sp. z
o.o., 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118 zgłaszającego przystąpienie do postępowania
odwoławczego po stronie zamawiającego
postanawia:
1. Umorzyć postępowanie odwoławcze.
2. NakazaćUrzędowi ZamówieńPublicznych zwrot z rachunku dochodów własnych Urzędu
ZamówieńPublicznych na rzecz Spółdzielnia Inwalidów "Naprzód" w Krakowie, 31-
215 Kraków ul. śabiniec 46 kwoty 13 500 zł 00 gr (słownie: trzynaście tysięcy pięćset
złotych zero groszy), stanowiącej 90% uiszczonego wpisu i zasądzićna rzecz xxx koszty
postępowania w kwocie xxx (słownie: xxx)
1
.
3. Kosztami postępowania obciąża xxx i nakazuje
2
:
1)
zaliczyćna rzecz Urzędu ZamówieńPublicznych koszty w wysokości
xxx (słownie: xxx) z kwoty wpisu uiszczonego przez xxx;
2)
dokonaćwpłaty kwoty xxx (słownie: xxx) przez xxx na rzecz xxx stanowiącej
xxx;
3)
dokonaćwpłaty kwoty xxx (słownie: xxx) przez xxx na rzecz Urzędu Zamówień
Publicznych na rachunek dochodów własnych UZP;
4)
dokonaćzwrotu kwoty xxx (słownie: xxx) z rachunku dochodów własnych
Urzędu ZamówieńPublicznych na rzecz xxx.
U z a s a d n i e n i e
W postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego Samodzielny Publiczny Zakład
Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, w przetargu nieograniczonym na „kompleksowe utrzymanie
czystości w obiektach SPZOZ w Wieluniu, dezynfekcja, transport wewnątrzszpitalny””
pismem z dnia 20.03.2009 r., wykonawca Spółdzielnia Inwalidów „Naprzód”, 31-215
Kraków, ul. śabiniec 46, wniósł odwołanie od rozstrzygnięcia protestu z dnia 11.03.2009 r.
Odwołujący, pismem z dnia 30.03.2000 r. (przekazanym do Urzędu Zamówień
Publicznych za pośrednictwem faksu 03.04.2009 r.), złożył oświadczenie o wycofaniu
odwołania wniesionego w dniu 20 marca 2009 r.
Uwzględniając powyższe Izba, działając na podstawie art. 189 ust. 1 zd. 2 oraz art. 191
ust. 1 zd. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z 2007
r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz.
1505), postanowiła postępowanie odwoławcze w niniejszej sprawie umorzyć.
Zgodnie z art. 189 ust. 2 ustawy Prawo zamówieńpublicznych Izba nakazała zwrot na
rzecz Odwołującego kwoty 13 500 zł 00 gr, stanowiącej 90 % uiszczonego wpisu.
Stosownie do art. 194 i 195 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220,
poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505) na niniejsze postanowienie w terminie 7 dni od dnia jego
doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa Urzędu ZamówieńPublicznych
do Sądu Okręgowego w Sieradzu.
Przewodniczący:
………………………………
Członkowie:
………………………………
………………………………
_________
* niepotrzebne skreślić
1
Ma zastosowanie w przypadku cofnięcia odwołania przed otwarciem rozprawy.
2
Ma zastosowanie w przypadku cofnięcia odwołania po otwarciu rozprawy.
1. Umorzyć postępowanie odwoławcze.
2. NakazaćUrzędowi ZamówieńPublicznych zwrot z rachunku dochodów własnych Urzędu
ZamówieńPublicznych na rzecz Spółdzielnia Inwalidów "Naprzód" w Krakowie, 31-
215 Kraków ul. śabiniec 46 kwoty 13 500 zł 00 gr (słownie: trzynaście tysięcy pięćset
złotych zero groszy), stanowiącej 90% uiszczonego wpisu i zasądzićna rzecz xxx koszty
postępowania w kwocie xxx (słownie: xxx)
1
.
3. Kosztami postępowania obciąża xxx i nakazuje
2
:
1)
zaliczyćna rzecz Urzędu ZamówieńPublicznych koszty w wysokości
xxx (słownie: xxx) z kwoty wpisu uiszczonego przez xxx;
2)
dokonaćwpłaty kwoty xxx (słownie: xxx) przez xxx na rzecz xxx stanowiącej
xxx;
3)
dokonaćwpłaty kwoty xxx (słownie: xxx) przez xxx na rzecz Urzędu Zamówień
Publicznych na rachunek dochodów własnych UZP;
4)
dokonaćzwrotu kwoty xxx (słownie: xxx) z rachunku dochodów własnych
Urzędu ZamówieńPublicznych na rzecz xxx.
U z a s a d n i e n i e
W postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego Samodzielny Publiczny Zakład
Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, w przetargu nieograniczonym na „kompleksowe utrzymanie
czystości w obiektach SPZOZ w Wieluniu, dezynfekcja, transport wewnątrzszpitalny””
pismem z dnia 20.03.2009 r., wykonawca Spółdzielnia Inwalidów „Naprzód”, 31-215
Kraków, ul. śabiniec 46, wniósł odwołanie od rozstrzygnięcia protestu z dnia 11.03.2009 r.
Odwołujący, pismem z dnia 30.03.2000 r. (przekazanym do Urzędu Zamówień
Publicznych za pośrednictwem faksu 03.04.2009 r.), złożył oświadczenie o wycofaniu
odwołania wniesionego w dniu 20 marca 2009 r.
Uwzględniając powyższe Izba, działając na podstawie art. 189 ust. 1 zd. 2 oraz art. 191
ust. 1 zd. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z 2007
r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz.
1505), postanowiła postępowanie odwoławcze w niniejszej sprawie umorzyć.
Zgodnie z art. 189 ust. 2 ustawy Prawo zamówieńpublicznych Izba nakazała zwrot na
rzecz Odwołującego kwoty 13 500 zł 00 gr, stanowiącej 90 % uiszczonego wpisu.
Stosownie do art. 194 i 195 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220,
poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505) na niniejsze postanowienie w terminie 7 dni od dnia jego
doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa Urzędu ZamówieńPublicznych
do Sądu Okręgowego w Sieradzu.
Przewodniczący:
………………………………
Członkowie:
………………………………
………………………………
_________
* niepotrzebne skreślić
1
Ma zastosowanie w przypadku cofnięcia odwołania przed otwarciem rozprawy.
2
Ma zastosowanie w przypadku cofnięcia odwołania po otwarciu rozprawy.
Wcześniejsze orzeczenia:
- Sygn. akt KIO 263/15 z dnia 2015-12-23
- Sygn. akt KIO 245/15, KIO 305/15 z dnia 2015-03-04
- Sygn. akt KIO 270/15 z dnia 2015-03-03
- Sygn. akt KIO 273/15 z dnia 2015-02-27
- Sygn. akt KIO 267/15 z dnia 2015-02-27