rodzaj: POSTANOWIENIE
data dokumentu: 2013-10-14
rok: 2013
data dokumentu: 2013-10-14
rok: 2013
sygnatury akt.:
KIO 2357/13
KIO 2357/13
Komisja w składzie:
Przewodniczący: Renata Tubisz
Przewodniczący: Renata Tubisz
po rozpoznaniu na posiedzeniu niejawnym bez udziału stron w dniu 14 października 2013r.
odwołania wniesionego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 4 października 2013r.
przez
wykonawców: Impel Cleaning Sp. z o.o.; 53-111 Wrocław, Ślężna 118 w
postępowaniu prowadzonym przez
zamawiającego: Jednostka Wojskowa nr 2063; 00-909
Warszawa ul. S. Banacha 2
odwołania wniesionego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 4 października 2013r.
przez
wykonawców: Impel Cleaning Sp. z o.o.; 53-111 Wrocław, Ślężna 118 w
postępowaniu prowadzonym przez
zamawiającego: Jednostka Wojskowa nr 2063; 00-909
Warszawa ul. S. Banacha 2
postanawia:
1. umorzyć postępowanie odwoławcze
2. nakazać Urzędowi Zamówień Publicznych zwrot z rachunku bankowego na rzecz
Impel Cleaning Sp. z o.o.; 53-111 Wrocław, Ślężna 118 kwoty 15.000 zł. 00 gr.
(słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy) uiszczonej przez odwołującego
tytułem wpisu od odwołania.
Stosownie do art. 198a i 198b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) na niniejsze postanowienie -
w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa
Krajowej Izby Odwoławczej do Sądu Okręgowego w Warszawie
Przewodniczący: ……………
Sygn. akt: KIO 2357/13
U z a s a d n i e n i e
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy: Usługi sprzątania powierzchni
biurowych i powierzchni zewnętrznych w kompleksach wojskowych mieszczących się przy
ul. Radiowej nr 2,ul.Krasińskiego 54, ul. Pirenejskiej 5 , ul. Ostroroga 35 w Warszawie
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w dniu 05.07.2013r. pod poz. 2013/S 129-222 380
w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Odwołanie złożono do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 4 października 2013roku
Do postępowania odwoławczego nie przystąpił żaden wykonawca.
Pismem z dnia 10 października 2013r. - wpływ bezpośredni, zamawiający uwzględnił w
zarzuty podniesione w odwołaniu.
W tym stanie rzeczy Izba na podstawie art.186 ust.2 ustawy Pzp umorzyła postępowanie
odwoławcze.
O kosztach orzeczono stosownie do wyniku sprawy zgodnie z art. 192 ust. 9 i 10 z
zastrzeżeniem art.186 ust.6 pkt 1) ustawy i § 5 ust.1 pkt 1) Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 15 marca 2010r. w sprawie wysokości i sposobu pobierania wpisu od
odwołania oraz rodzaju kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz.
U. 2010r. Nr 41 poz. 238) dokonując zwrotu odwołującemu kwotę uiszczonego wpisu od
odwołania w wysokości 15.000,00 złotych.
Przewodniczący: ……………
1. umorzyć postępowanie odwoławcze
2. nakazać Urzędowi Zamówień Publicznych zwrot z rachunku bankowego na rzecz
Impel Cleaning Sp. z o.o.; 53-111 Wrocław, Ślężna 118 kwoty 15.000 zł. 00 gr.
(słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy) uiszczonej przez odwołującego
tytułem wpisu od odwołania.
Stosownie do art. 198a i 198b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) na niniejsze postanowienie -
w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa
Krajowej Izby Odwoławczej do Sądu Okręgowego w Warszawie
Przewodniczący: ……………
Sygn. akt: KIO 2357/13
U z a s a d n i e n i e
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy: Usługi sprzątania powierzchni
biurowych i powierzchni zewnętrznych w kompleksach wojskowych mieszczących się przy
ul. Radiowej nr 2,ul.Krasińskiego 54, ul. Pirenejskiej 5 , ul. Ostroroga 35 w Warszawie
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w dniu 05.07.2013r. pod poz. 2013/S 129-222 380
w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Odwołanie złożono do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 4 października 2013roku
Do postępowania odwoławczego nie przystąpił żaden wykonawca.
Pismem z dnia 10 października 2013r. - wpływ bezpośredni, zamawiający uwzględnił w
zarzuty podniesione w odwołaniu.
W tym stanie rzeczy Izba na podstawie art.186 ust.2 ustawy Pzp umorzyła postępowanie
odwoławcze.
O kosztach orzeczono stosownie do wyniku sprawy zgodnie z art. 192 ust. 9 i 10 z
zastrzeżeniem art.186 ust.6 pkt 1) ustawy i § 5 ust.1 pkt 1) Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 15 marca 2010r. w sprawie wysokości i sposobu pobierania wpisu od
odwołania oraz rodzaju kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz.
U. 2010r. Nr 41 poz. 238) dokonując zwrotu odwołującemu kwotę uiszczonego wpisu od
odwołania w wysokości 15.000,00 złotych.
Przewodniczący: ……………
Wcześniejsze orzeczenia:
- Sygn. akt KIO 263/15 z dnia 2015-12-23
- Sygn. akt KIO 245/15, KIO 305/15 z dnia 2015-03-04
- Sygn. akt KIO 270/15 z dnia 2015-03-03
- Sygn. akt KIO 273/15 z dnia 2015-02-27
- Sygn. akt KIO 267/15 z dnia 2015-02-27