Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Świdnica: Remont magazynu przeciwpowodziowego przy ul. Śląskiej 29 w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 119320 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy, ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 852 30 58, fax 074 852 22 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont magazynu przeciwpowodziowego przy ul. Śląskiej 29 w Świdnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont magazynu przeciwpowodziowego przy ul. Śląskiej 29 Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy . Podstawowym zakresem przedmiotu zamówienia jest: 1.w zakresie robót budowlanych: -naprawa i czyszczenie rynien i rur spustowych udrożnienie kanalizacji deszczowej wymiana tynku wewnętrznego zabudowa otworów okiennych pustakami szklanymi malowanie ścian i sufitów malowanie bram metalowych malowanie elewacji 2.w zakresie robót elektrycznych: wymiana przewodów elektrycznych wymiana opraw świetlówkowych montaż czujnika ruchu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW ORAZ KRYTERIA I SPOSOBY DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy . 2.O udzielenie zamówienia nie może ubiegać się Wykonawca wykluczony na podstawie art.24 ust.1 i 2 . 3.Spełnia warunki dodatkowe : 1.Wykonawca prowadzi działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23. ust.1. 3.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum (grupa wykonawców występujących wspólnie) do oferty należy dołączyć: a.dokument ustanawiający pełnomocnika - lidera upoważnionego do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub udzielenia zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . b.wszyscy partnerzy konsorcjum muszą złożyć wszystkie oświadczenia oraz dokumenty i informacje zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji oraz spełniać wymogi ustawy zawarte w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust 1 i 2, c.do oferty muszą być dołączone oświadczenia, że wszyscy partnerzy konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność za wypełnienie zobowiązań kontraktowych przy realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW. 1.Wykonawca oświadcza, że zgodnie z art. 22 ust. 1: a.posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p. 2.Wykonawca informuje, że: a.zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń. b.podpisze umowę w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie krótszym niż 7 dni od daty otrzymania powiadomienia i nie dłuższym niż termin związania ofertą, jeżeli przetarg wygra. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności przedłoży Zamawiającemu: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.Kserokopię uprawnień branżowych w specjalności elektrycznej, c.Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o terminowej realizacji zobowiązań podatkowych lub o uzyskanej zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniu na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. d.Zaświadczenie ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zwolnień , odroczeń , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie dołączy dokument np. protokoły odbioru robót, referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt. 3-5 powinny być oryginałami lub kserokopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałami przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, pok. nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, sekretariat - pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Rozbiórka zbiornika i budowa 2 zbiorników wody 200m3 na terenie stacji uzdatniania wody w m.Świdnica w ram.zad.inw. Budowa zbiorników na wodę pitną o poj. 200m3 na terenie SUW w m. Słone i Świdnicy
- Dostawy materiałów medycznych do gastroentorologii i endoskopii (powtórzony)
- Roboty awaryjne i remonty bieżące w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy
- Usługa przygotowania i wydawania posiłków lub dostarczania w formie cateringu w pomieszczeniach Zamawiającego dla młodzieży LO SMS przebywającej w internacie DZSMS w Świdnicy
- Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych.
- Rewitalizacja placu Grunwaldzkiego w Świdnicy
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń piwnicznych oraz stropu pod parkingiem oraz dostosowanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania dla nowego węzła cieplnego w Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych II
- Remont części budynku gminnego położonego w Krotoszynie przy ul. Młyńskiej 2d
- Konserwacja nawierzchni boiska typu ORLIK z nawierzchnią poliuretanową na podbudowie betonowej
- Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - nawierzchnia placów, schody i pochylnie
- Naprawy BMS-u w podziale na 8 zadań w budynku Centrum Nowych Technologii UW w Warszawie przy ul. Banacha 2c
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.