Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00563054/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
- 2023/BZP 00577358/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
- 2024/BZP 00006877/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
- 2024/BZP 00011159/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego pacjentów , krwi i jej składników oraz awaryjnego transportu leków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87
1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego pacjentów , krwi i jej składników oraz awaryjnego transportu leków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d606b835-9e54-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00492138/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563054
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP-271-48-2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 811815 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie całodobowych usług transportu medycznego polegającego na transporcie pacjentów w stanie niezagrażającym ich życiu i zdrowiu (także pacjentów z chorobą zakaźną). :- transport pacjentów ze szpitala do ambulansu oraz z ambulansu do miejsca wyznaczonego w zleceniu przewozu,
- pomoc pacjentom przy wsiadaniu i wysiadaniu do i z samochodu oraz doprowadzenie do miejsca docelowego wraz z dostarczeniem rzeczy osobistych pacjenta (ew. bagaż pacjenta),
- zapewnienie transportowanym niezbędnej pomocy medycznej oraz wszelkich działań służących uzyskaniu najlepszego efektu zdrowotnego lub samopoczucia w trakcie przewozu.
1. Transport medyczny dotyczy pacjentów dorosłych i dzieci poruszających się samodzielnie i nieporuszających się samodzielnie oraz pacjentów, którzy wymagają wniesienia.
2. Transport sanitarny wykonywany ma być przez kierowcę ratownika lub ratownika medycznego przy czym przez ratownika medycznego rozumie się osobę spełniającą wymogi, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.), lub załogę co najmniej przeszkoloną w zakresie udzielania Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy.
3. Całodobowy przewóz środkami transportu medycznego wyposażonymi w sygnalizację świetlną z oddziałów szpitala, SOR i poradni przyszpitalnych.
4. Usługa powinna być realizowana w zależności od konieczności w składzie osobowym: kierowca-ratownik z ratownikiem lub ratownikiem medycznym lub sam kierowca ratownik lub kierowca ratownik medyczny.
5. Zlecenie wykonania usługi transportowej zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie do punktu zgłoszeniowego Wykonawcy.
6. Podstawienie odpowiedniego środka transportu sanitarnego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia potrzeby transportu. W przypadku transportu planowego z 24 godzinnym wyprzedzeniem lub dłuższego (powyżej 50 km) , później niż 30 minut po uzgodnionej godzinie transportu.
7. Pojazdy użyte do wykonania usługi muszą posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW, aktualne badanie techniczne dopuszczające do ruchu oraz pozytywną opinię sanitarną.
8. Wykonawca zobowiązany dysponować wyposażeniem (m.in. foteliki, podkładki), umożliwiającym bezpieczny przewóz każdego dziecka do 1 roku życia i powyżej (o wzroście do 150 cm, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
9. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się kontroli Narodowemu Funduszowi Zdrowia.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku ze świadczeniem usług na kwotę min. 300 000,00 zł. i zobowiązany bedzie przedłożyć Zamawiającemu polisę, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 730800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. A Świadczenie całodobowych usług transportu polegających na transporcie sanitarnym krwi i jej składników z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa do siedziby Szpitala oraz próbek krwi do badania konsultacyjnego serologicznie z terenu Szpitala do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.2.B Świadczenie całodobowych usług awaryjnego transportu leków zamawianych w aptekach znajdujących się na terenie miasta Krakowa.
1. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu transport krwi i jej składników w warunkach spełniających wymogi określone w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2017 r. z późniejszymi zmianami w sprawie leczenia krwią w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami leczenia krwią i jej składnikami (Dz.U. 2017 poz. 2051).
2. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawania w gotowości do świadczenia usług transportu krwi i jej składników przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
3. Realizacja usługi powinna się odbywać przy pomocy środków transportu w pojemnikach do transportu krwi i preparatów krwiopochodnych znajdujących się na wyposażeniu Wykonawcy z udokumentowaną w postaci protokołów ich walidacją dopuszczenia do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami i spełniających warunki określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami leczenia krwią i jej składnikami (Dz.U. 2017 poz. 2051).
4. Krew i jej składniki powinny być transportowane specjalnymi kontenerami z izolacją (KKP), lodówkami transportowymi (KKCz i czynniki krzepnięcia). Dopuszcza się do transportu składników krwi przenośne lodówki (kontenery) z wkładami chłodzącymi (transport krwi i KKCz) lub stałym dwutlenkiem węgla tzw. "suchym lodem" (osocze i krioprecypiat).
5. Planowe godziny wyjazdów po krew i jej składniki z siedziby Zamawiającego:
a) od poniedziałku do piątku:
pierwszy wyjazd - godz. 8.00
drugi wyjazd - godz.14.00
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wyżej ustalonych terminów w razie takiej konieczności.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku ze świadczeniem usług na kwotę min. 300 000,00 zł. i zobowiązany bedzie przedłożyć Zamawiającemu polisę, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 81015 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liberandum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679323546
7.3.3) Ulica: ul. Wielicka 207
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-15 do 2025-03-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52596 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52596 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52596 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liberandum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793232546
7.3.3) Ulica: ul. Wielicka 207
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52596 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-01 do 2025-02-28INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.