eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieUsługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich



Ogłoszenie z dnia 2024-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego
Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868307

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 62

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@urazowka.piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego
Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22618f74-2b1d-4073-918a-84570a5e5233

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010937/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Transport sanitarny typ P,T, transport krwi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://urazowka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu https://urazowka.ezamawiajacy.pl.
b) wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
c) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację
w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej;

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidło-we złożenie podpisu elektronicznego:
a) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox
w wersji wpieranej przez producenta.
b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowa-nia Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiają-cy.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień admini-stracyjnych na komputerze.
c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozsze-rzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz
aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik
z kartą kryptograficzną do komputera.
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki

e) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
f) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku do-stępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje się że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba
z siedzibą przy ul. Bytomskiej 62 w Piekarach Śląskich (kod pocztowy 41-940).
W Szpitalu powołano Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych: e-mail: abi@urazowka.piekary.pl, tel.: 32/39-34-309.
Pani/Pana dane osobowe, zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a także dane znajdujące się
w publicznie dostępnych rejestrach (KRS, CEIDG, KRK), będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich „ oznaczenie sprawy (numer referencyjny): ZP.270-45/2024, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c. RODO, w związku
z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r – Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane zamieszczone w umowie oraz w dokumentacji z nią związanej, będą przetwarzane w celach związanych z realizacją umowy, w tym w celu wystawienia faktur, rachunków oraz prowadzenia sprawozdawczości finansowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit b. RODO (przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą) oraz lit. c. RODO w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami wymienionymi powyżej oraz przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. ordynacja podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu i na zasadach określonych o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto w przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane mogą być udostępniane innym podmiotom lub organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, a także na podstawie umów powierzenia, w szczególności dostawcom systemów informatycznych i usług IT (w tym do Otwartego Rynku Elektronicznego S.A. z siedzibą
w Warszawie), podmiotom świadczącym usługi prawnicze, urzędom skarbowym, bankom. Szpital nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat, licząc od końca roku w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywana obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku wyboru oferty
i zawarcia umowy dane osobowe związane z realizacją umowy będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku w którym w którym nastąpiło wygaśnięcie umowy lub
w którym upłynął termin zobowiązania podatkowego.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania a także usunięcia lub ograniczenia przetwarzania na zasadach określonych w przepisach prawa, w tym RODO.
Skorzystanie przez Panią / Pana z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych,
o którym mowa w art. 16 RODO, nie będzie skutkowało zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Informuje się również o prawie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.270-45/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego
Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Pakiet nr 1 - Transport sanitarny karetką typu „S” na wezwanie telefonicznie we wszystkie dni tygodnia 24 godziny na dobę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (oferty brutto) 80 % (1%=1 pkt; max. 80 pkt)

Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali otrzymają procentowo mniej. Liczba punktów liczona będzie według wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------- x 80
cena danej oferty
2) czas dojazdu [T] 10% (1%=1 pkt; max. 10 pkt)

Punkty za czas dojazdu przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) według następujących zasad:
Czas dojazdu do 180 minut – 0 pkt
Czas dojazdu do 120 minut – 5 pkt
Czas dojazdu do 60 minut – 10 pkt

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z czasem dojazdu do 60 mi-nut to 10 pkt.

3) Ilość ambulansów [T] 10% (1%=1 pkt; max. 10 pkt)
Punkty za ilość ambulansów przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z podaną ilością ambulansów
w zależności od Pakietu:, załogą typu „S” dla Pakietu 1 i 4, z kierowcą typu „T” lub „Transport Krwi” dla Pakietu nr 2 i 6; załogą typu „P” dla Pakietu 3,5 według następujących zasad:
Ilość ambulansów 5 lub mniej – 0 pkt
Ilość ambulansów 6-10 – 5 pkt
Ilość ambulansów 11 lub więcej – 10 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z ilością ambulansów 11 lub więcej to 10 pkt.

2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + CD + IA
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
CD – punkty uzyskane w kryterium „czas dojazdu”
IA – punkty uzyskane w kryterium „ilość ambulansów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość ambulansu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport sanitarny i medyczny pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich przez 24 miesiące
Pakiet nr 2 Transport sanitarny karetką typu „T” na wezwanie telefonicznie we wszystkie dni tygodnia 24 godziny na dobę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (oferty brutto) 80 % (1%=1 pkt; max. 80 pkt)

Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali otrzymają procentowo mniej. Liczba punktów liczona będzie według wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------- x 80
cena danej oferty
2) czas dojazdu [T] 10% (1%=1 pkt; max. 10 pkt)

Punkty za czas dojazdu przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) według następujących zasad:
Czas dojazdu do 180 minut – 0 pkt
Czas dojazdu do 120 minut – 5 pkt
Czas dojazdu do 60 minut – 10 pkt

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z czasem dojazdu do 60 mi-nut to 10 pkt.

3) Ilość ambulansów [T] 10% (1%=1 pkt; max. 10 pkt)
Punkty za ilość ambulansów przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z podaną ilością ambulansów
w zależności od Pakietu:, załogą typu „S” dla Pakietu 1 i 4, z kierowcą typu „T” lub „Transport Krwi” dla Pakietu nr 2 i 6; załogą typu „P” dla Pakietu 3,5 według następujących zasad:
Ilość ambulansów 5 lub mniej – 0 pkt
Ilość ambulansów 6-10 – 5 pkt
Ilość ambulansów 11 lub więcej – 10 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z ilością ambulansów 11 lub więcej to 10 pkt.

2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + CD + IA
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
CD – punkty uzyskane w kryterium „czas dojazdu”
IA – punkty uzyskane w kryterium „ilość ambulansów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość ambulansu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego
Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Pakiet nr 3
Transport sanitarny karetką typu „P” na wezwanie telefonicznie we wszystkie dni tygodnia 24 godziny na dobę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (oferty brutto) 80 % (1%=1 pkt; max. 80 pkt)

Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali otrzymają procentowo mniej. Liczba punktów liczona będzie według wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------- x 80
cena danej oferty
2) czas dojazdu [T] 10% (1%=1 pkt; max. 10 pkt)

Punkty za czas dojazdu przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) według następujących zasad:
Czas dojazdu do 180 minut – 0 pkt
Czas dojazdu do 120 minut – 5 pkt
Czas dojazdu do 60 minut – 10 pkt

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z czasem dojazdu do 60 mi-nut to 10 pkt.

3) Ilość ambulansów [T] 10% (1%=1 pkt; max. 10 pkt)
Punkty za ilość ambulansów przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z podaną ilością ambulansów
w zależności od Pakietu:, załogą typu „S” dla Pakietu 1 i 4, z kierowcą typu „T” lub „Transport Krwi” dla Pakietu nr 2 i 6; załogą typu „P” dla Pakietu 3,5 według następujących zasad:
Ilość ambulansów 5 lub mniej – 0 pkt
Ilość ambulansów 6-10 – 5 pkt
Ilość ambulansów 11 lub więcej – 10 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z ilością ambulansów 11 lub więcej to 10 pkt.

2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + CD + IA
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
CD – punkty uzyskane w kryterium „czas dojazdu”
IA – punkty uzyskane w kryterium „ilość ambulansów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość ambulansu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego
Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Pakiet nr 4 - Transport sanitarny karetką typu „S” na wezwanie telefonicznie we wszystkie dni tygodnia 24 godziny na dobę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (oferty brutto) 80 % (1%=1 pkt; max. 80 pkt)

Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali otrzymają procentowo mniej. Liczba punktów liczona będzie według wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------- x 80
cena danej oferty
2) czas dojazdu [T] 10% (1%=1 pkt; max. 10 pkt)

Punkty za czas dojazdu przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) według następujących zasad:
Czas dojazdu do 180 minut – 0 pkt
Czas dojazdu do 120 minut – 5 pkt
Czas dojazdu do 60 minut – 10 pkt

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z czasem dojazdu do 60 mi-nut to 10 pkt.

3) Ilość ambulansów [T] 10% (1%=1 pkt; max. 10 pkt)
Punkty za ilość ambulansów przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z podaną ilością ambulansów
w zależności od Pakietu:, załogą typu „S” dla Pakietu 1 i 4, z kierowcą typu „T” lub „Transport Krwi” dla Pakietu nr 2 i 6; załogą typu „P” dla Pakietu 3,5 według następujących zasad:
Ilość ambulansów 5 lub mniej – 0 pkt
Ilość ambulansów 6-10 – 5 pkt
Ilość ambulansów 11 lub więcej – 10 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z ilością ambulansów 11 lub więcej to 10 pkt.

2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + CD + IA
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
CD – punkty uzyskane w kryterium „czas dojazdu”
IA – punkty uzyskane w kryterium „ilość ambulansów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość ambulansu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego
Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Pakiet nr 5
Transport sanitarny karetką typu „P” na wezwanie telefonicznie we wszystkie dni tygodnia 24 godziny na dobę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (oferty brutto) 80 % (1%=1 pkt; max. 80 pkt)

Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali otrzymają procentowo mniej. Liczba punktów liczona będzie według wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------- x 80
cena danej oferty
2) czas dojazdu [T] 10% (1%=1 pkt; max. 10 pkt)

Punkty za czas dojazdu przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) według następujących zasad:
Czas dojazdu do 180 minut – 0 pkt
Czas dojazdu do 120 minut – 5 pkt
Czas dojazdu do 60 minut – 10 pkt

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z czasem dojazdu do 60 mi-nut to 10 pkt.

3) Ilość ambulansów [T] 10% (1%=1 pkt; max. 10 pkt)
Punkty za ilość ambulansów przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z podaną ilością ambulansów
w zależności od Pakietu:, załogą typu „S” dla Pakietu 1 i 4, z kierowcą typu „T” lub „Transport Krwi” dla Pakietu nr 2 i 6; załogą typu „P” dla Pakietu 3,5 według następujących zasad:
Ilość ambulansów 5 lub mniej – 0 pkt
Ilość ambulansów 6-10 – 5 pkt
Ilość ambulansów 11 lub więcej – 10 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z ilością ambulansów 11 lub więcej to 10 pkt.

2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + CD + IA
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
CD – punkty uzyskane w kryterium „czas dojazdu”
IA – punkty uzyskane w kryterium „ilość ambulansów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość ambulansu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 Transport sanitarny karetką krwi i jej składników oraz transport próbek na wezwanie telefonicznie we wszystkie dni tygodnia 24 godziny na dobę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (oferty brutto) 80 % (1%=1 pkt; max. 80 pkt)

Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali otrzymają procentowo mniej. Liczba punktów liczona będzie według wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------- x 80
cena danej oferty
2) czas dojazdu [T] 10% (1%=1 pkt; max. 10 pkt)

Punkty za czas dojazdu przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) według następujących zasad:
Czas dojazdu do 180 minut – 0 pkt
Czas dojazdu do 120 minut – 5 pkt
Czas dojazdu do 60 minut – 10 pkt

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z czasem dojazdu do 60 mi-nut to 10 pkt.

3) Ilość ambulansów [T] 10% (1%=1 pkt; max. 10 pkt)
Punkty za ilość ambulansów przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z podaną ilością ambulansów
w zależności od Pakietu:, załogą typu „S” dla Pakietu 1 i 4, z kierowcą typu „T” lub „Transport Krwi” dla Pakietu nr 2 i 6; załogą typu „P” dla Pakietu 3,5 według następujących zasad:
Ilość ambulansów 5 lub mniej – 0 pkt
Ilość ambulansów 6-10 – 5 pkt
Ilość ambulansów 11 lub więcej – 10 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z ilością ambulansów 11 lub więcej to 10 pkt.

2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + CD + IA
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
CD – punkty uzyskane w kryterium „czas dojazdu”
IA – punkty uzyskane w kryterium „ilość ambulansów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość ambulansu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
2) uprawnieniami do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Dla Pakietu nr 1 – 6 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli posiada licencję na krajowy przewóz osób lub inny dokument (koncesję) uprawniającą do realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. (Dz.U. 2001 nr 125 poz. 1371 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiające wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylające dyrektywę rady 96/26/WE.
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez podmioty wykonujące działalność leczniczą tj. w szczególności świadczące usługi transportu sanitarnego / medycznego. W związku z powyższym, Zamawiający nie wymaga licencji na krajowy przewóz osób lub innego dokumentu (koncesję) od Wykonawcy, który jest podmiotem wykonującym działalność leczniczą tj. w szczególności świadczącym usługi transportu sanitarnego / medycznego. W takim przypadku, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL) na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2022 r., Dz. U. poz. 633 ze zm.)”,

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.



4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli wykonawca wykaże iż:
a) dysponuje lub będzie dysponował:

1. następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług:
Pakiet nr 1- zespołem specjalistycznym, w skład których wchodzą co
najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz oraz pielęgniarka lub ratownik medyczny dot. Pakietu nr 1;
Pakiet nr 2- zespołem, w skład których wchodzi co najmniej kierowca – dot. Pakietu nr 2.
Pakiet nr 3- zespół podstawowy, w skład którego wchodzą co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych będące pielęgniarką systemu lub ratownikiem medycznym.
Pakietu nr 3;
Pakiet nr 4- zespołem specjalistycznym, w skład których wchodzą co
najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz oraz pielęgniarka lub ratownik medyczny dot. Pakietu nr 4;
Pakiet nr 5- zespół podstawowy, w skład którego wchodzą co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych będące pielęgniarką systemu lub ratownikiem medycznym – dot. Pakietu nr 5
Pakiet nr 6- zespołem, w skład których wchodzi co najmniej kierowca –dot. Pakietu nr 6.

2. dysponuje lub będzie dysponował następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego:
Pakiet nr 1: min. 2 pojazdami uprzywilejowanymi, przeznaczonymi do reali-zacji zamówienia, spełniającymi wymagania zgodnie z międzynarodową nomenklaturą klas (B, C) - przywoływane w ślad za dyspozycją art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2019 poz. 993 z późn. zm.), zgodne z Polska Normą PN-EN 1789 "Po-jazdy mechaniczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe" lub równoważ-ną i oznaczone literą „S” – dotyczy pakietu nr 1;

Pakiet nr 2: min. 2 pojazdami uprzywilejowanymi, przeznaczonymi do reali-zacji zamówienia, spełniającymi wymagania zgodnie z międzynarodową nomenklaturą klas (A) zgodne z Polska Normą PN-EN 1789 "Pojazdy me-chaniczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe" lub równoważną i ozna-czone literą „T”– dotyczy pakietu nr 2;
Pakiet nr 3: min. 2 pojazdami uprzywilejowanymi, przeznaczonymi do reali-zacji zamówienia, spełniającymi wymagania zgodnie z międzynarodową nomenklaturą klas (A) zgodne z Polska Normą PN-EN 1789 "Pojazdy me-chaniczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe" lub równoważną i ozna-czone literą „P”– dotyczy pakietu nr 3;
Pakiet nr 4: min. 2 pojazdami uprzywilejowanymi, przeznaczonymi do reali-zacji zamówienia, spełniającymi wymagania zgodnie z międzynarodową nomenklaturą klas (A) zgodne z Polska Normą PN-EN 1789 "Pojazdy me-chaniczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe" lub równoważną i ozna-czone literą „S”– dotyczy pakietu nr 4;
Pakiet nr 5: min. 2 pojazdami uprzywilejowanymi, przeznaczonymi do reali-zacji zamówienia, spełniającymi wymagania zgodnie z międzynarodową nomenklaturą klas (A) zgodne z Polska Normą PN-EN 1789 "Pojazdy me-chaniczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe" lub równoważną i ozna-czone literą „P”– dotyczy pakietu nr 5;
Pakiet nr 6: min. 2 pojazdami uprzywilejowanymi, przeznaczonymi do reali-zacji zamówienia, spełniającymi wymagania zgodnie z międzynarodową nomenklaturą klas (A) zgodne z Polska Normą PN-EN 1789 "Pojazdy me-chaniczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe" lub równoważną i ozna-czone jako „Transport krwi” lub inną literą – dotyczy pakietu nr 6;


3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców (jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia wskazanej działalności zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane).
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w Części VIII ust. 2 pkt 4 SWZ, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W tym celu załączy do oferty zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim sporządza podmiot udostępniający zasoby (dokument należy sporządzić w postaci elektronicznej lub przekazać cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
Zobowiązanie powinno zawierać w szczególności informacje, o których mowa w art. 118 ust. 4 ustawy p.z.p. oraz potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Załącznik nr 6 do SWZ;
4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - załącznik nr 10 do SWZ
5) Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku
z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 Ustawy
z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.) lub licencję na krajowy przewóz osób lub inny dokument (koncesję) uprawniającą do realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. (Dz.U. 2001 nr 125 poz. 1371 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiające wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylające dyrektywę rady 96/26/WE.
lub wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL) na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2022 r., Dz. U. poz. 633 ze zm.)”,

5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

7. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy p.z.p.
3. Wykluczeniu podlega również Wykonawca, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).
Na potwierdzenie oświadczenie – załącznik nr 3

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

XII. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zwiera załącznik nr 8

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://urazowka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.