eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzernikowoDowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czernikowo do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czernikowo do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czernikowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Czernikowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-640

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 54 287 50 01

1.5.8.) Numer faksu: 54 230 50 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@czernikowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernikowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/953337

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czernikowo do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02f51060-c2e6-47b6-afb7-a604abeebe5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IWP.271.1.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184240,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, zamieszkujących na terenie Gminy Czernikowo, do placówek oświatowych znajdujących się na terenie miasta Torunia w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie przewozu niepełnosprawnych uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły/placówki oświatowej i z powrotem, w dniach nauki szkolnej tj. kiedy odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki nad uczniami w trakcie dowozu.
3. Usługą planuje się objąć 12 uczniów niepełnosprawnych uczęszczających do placówek oświatowych zgodnie z poniższym zestawieniem:
• Szkoła Podstawowa nr 19 w Toruniu, ul. Dziewulskiego 41C, 87-100 Toruń – 6 uczniów (Czernikowo – 5 uczniów, Steklin – 1 uczeń),
• Szkoła Podstawowa nr 26 w Toruniu, ul. J. Fałata 88/90, 87-100 Toruń – 2 uczniów (Steklinek – 1 uczeń, Dąbrówka – 1 uczeń),
• Szkoła Podstawowa nr 31 w Toruniu, ul. Dziewulskiego 41B, 87-100 Toruń – 1 uczeń (Czernikowo),
• Kujawsko-Pomorski Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Toruniu, ul. Żwirki i Wigury 15/2, 87-100 Toruń – 2 uczniów (Czernikowo – 1 uczeń, Czernikówko - 1 uczeń),
• Fundacja im. Brata Alberta ,,Bratanki” w Toruniu, ul. Rydygiera 23, 87-100 Toruń - 1 uczeń (Steklinek).
Szczegółowy wykaz uczniów wraz z adresami placówek oświatowych będzie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. O zmianach w wykazie uczniów oraz adresów placówek Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę, bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy. Wykonawca jest związany danymi określonymi w wykazie, w tym liczbą i adresami dowożonych uczniów do momentu ich aktualizacji przez Zamawiającego.
W przypadku zmian w wykazie dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po otrzymaniu informacji o zmianie, chyba że Zamawiający określi termin późniejszy.
Zmiana w wykazie dowożonych uczniów, o której mowa powyżej będzie odbywać się poprzez przesłanie informacji przez Zamawiającego za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres Wykonawcy.
W trakcie realizacji zamówienia liczba uczniów może ulec zmianie o +/- 3 osoby (w tym osoby na wózkach inwalidzkich), a także liczba placówek, do których będą uczniowie dowożeni.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.), ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 8 z późn. zm.).
5. Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:
• dysponowania taborem z odpowiednią ilością miejsc w pojazdach,
• ubezpieczenia przez Wykonawcę pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem, w szczególności ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków,
• posiadania przez Wykonawcę ważnej polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności,
• zapewnienia przez Wykonawcę przewożonym uczniom oraz opiekunowi odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, utrzymywania pojazdów w czystości i porządku, zapewnienia odpowiedniej temperatury wewnątrz kabiny zimą i w lecie oraz przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i BHP,
• aby pojazdy uczestniczące w dowozach posiadały aktualne badania techniczne - usługi objęte niniejszym zamówieniem muszą być realizowane taborem spełniającym warunki określone przepisami prawa,
• Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w treści art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób wydaną na podstawie obowiązujących przepisów,
• kierowca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia pojazdów, przewidziane w ustawie z dnia 20czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
• podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy lub innego zdarzenia,
• zapewnienia, w przypadku choroby kierowcy wykonującego przewozy, kierowcy zastępczego,
• zapewnienia, w przypadku choroby opiekuna na przewozach, opiekuna zastępczego,
• uczestniczenia w każdym kursie, oprócz kierowcy, jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom, przeszkolonego w zakresie udzielania pierwszej pomocy,
• zapewnienia przez Wykonawcę aby czas dowozu osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych oraz czas ich pobytu w placówkach oraz pojazdach był optymalny i możliwie najkrótszy,
• Wykonawca winien zapewnić środki transportu przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, które posiadają:
- widoczne oznakowanie wskazujące przewóz osób niepełnosprawnych,
- pasy bezpieczeństwa oraz foteliki samochodowe dla dzieci objętych takim wymogiem,
- system łączności,
• punktualności wykonania przewozu.
6. Opieka nad osobami niepełnosprawnymi powinna być sprawowana podczas każdego kursu. Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.
7. Wykonawca ustali optymalne rozkłady jazdy w sposób zapewniający osobom niepełnosprawnym obecność w placówkach oświatowych w czasie trwania zajęć mając na uwadze najkrótsze przejazdy oraz jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży z uwzględnieniem następujących założeń:
• osoby niepełnosprawne powinny być dowiezione do placówek oświatowych, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia zgodnie z obowiązującym je szkolnym planem nauczania,
• po zakończeniu zajęć lekcyjnych osoby niepełnosprawne powinny być odebrane z placówek oświatowych bez zbędnego oczekiwania,
• szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami/opiekunami prawnymi osób niepełnosprawnych i wskazanymi placówkami oświatowymi na podstawie tygodniowego planu lekcji. Rozkład ten w zależności do występujących potrzeb może ulegać korektom w ciągu roku szkolnego,
• osoby niepełnosprawne będą odbierane od rodziców/opiekunów prawnych z miejsc zbiórki lub z miejsca zamieszkania o ustalonej wcześniej godzinie zgodnie z rozkładem jazdy i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru,
• po zakończeniu zajęć osoby niepełnosprawne będą odbierane zgodnie z rozkładem jazdy od nauczycieli w placówce oświatowej (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu na miejsce zbiórki lub do miejsca zamieszkania przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły osobom nieupoważnionym,
• o każdorazowej zmianie terminu odjazdu i przyjazdu po osobę niepełnosprawną Wykonawca niezwłocznie musi poinformować telefonicznie rodziców/opiekunów prawnych (listę rodziców/opiekunów prawnych, adresy zamieszkania oraz numery telefonów Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy).
8. Osoby niepełnosprawne przewożone będą wyłącznie na miejscach siedzących.
9. Do obowiązków opiekuna będzie należeć w szczególności:
• pomoc w bezpiecznym wejściu oraz wyjściu osób niepełnosprawnych z pojazdu,
• opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych i w drodze powrotnej,
• zwracanie uwagi na właściwe zachowanie osób niepełnosprawnych podczas przewozu,
• utrzymanie stałego kontaktu z rodzicami lub opiekunami, z Zespołem Obsługi Szkół w Czernikowie oraz Dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
• w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu przewozu osób niepełnosprawnych niezwłoczne poinformowanie rodziców lub opiekunów, wyznaczonego pracownika Zespołu Obsługi Szkół w Czernikowie oraz Dyrektora odpowiedniej placówki oświatowej,
• zaprowadzenie i odprowadzenie osób niepełnosprawnych do/od wychowawców lub innych osób wyznaczonych przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości dowożonych osób niepełnosprawnych z przyczyn, których nie mógł przewidzieć. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.
11. Dowóz odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu dnia tj.:
• dowóz uczniów (rano) z miejsc wyznaczonych do odbioru w poszczególnych miejscowościach lub z miejsca zamieszkania,
• dowóz uczniów do miejsc wyznaczonych do odbioru przez rodziców /opiekunów prawnych lub do miejsca zamieszkania
5 dni w tygodniu, z wyłączeniem sobót i niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych, ferii zimowych i ferii letnich zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025.
12. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niewykonanie przewozu na skutek nieprzejezdności dróg lub innych okoliczności przez niego niezawinionych.
13. Rozliczenie za wykonane usługi następować będzie po przedłożeniu przez Wykonawcę faktury za usługi przewozu wykonane w danym miesiącu na podstawie rzeczywiście zrealizowanych dowozów z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zadania nie może przekroczyć wartości umowy.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego),
• przeprowadzania doraźnych kontroli wykonywanych przewozów, w szczególności: punktualności przewozów, zgodności pojazdu realizującego przewóz dzieci, osób pełniących funkcję kierowcy i opiekuna z postanowieniami zawartej umowy oraz ważności polis OC i NNW, a także badań technicznych pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160401,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160401,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Angas Andrzej Prządka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871138712

7.3.3) Ulica: Jana Hubego 24/4

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160401,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.