eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › Administracja i utrzymanie cmentarza komunalnego przy ulicy S³owiañskiej w ¦widnicy przez okres 2 lat

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-02-04

¦widnica: Administracja i utrzymanie cmentarza komunalnego przy ulicy S³owiañskiej w ¦widnicy przez okres 2 lat
Numer og³oszenia: 22947 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8562850, fax 074 8523110.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Administracja i utrzymanie cmentarza komunalnego przy ulicy S³owiañskiej w ¦widnicy przez okres 2 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : A - w zakresie administrowania : 1) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi i zarz±dzanymi obiektami oraz bie¿±cej aktualizacji planu zagospodarowania cmentarza, 2) pobieranie op³at za korzystanie z cmentarza i urz±dzeñ cmentarnych wg cen ustalonych przez Zamawiaj±cego oraz przekazywanie ich do kasy Urzêdu Miejskiego w terminie do 10 dnia ka¿dego miesi±ca, za miesi±c poprzedni wraz z rozliczeniem i prowadzenie ich ewidencji, 3) ustalenie terminów i warunków korzystania z obiektów i urz±dzeñ cmentarza z zachowa-waniem zasady równego traktowania wszystkich zak³adów pogrzebowych wg procedury uzgodnionej z Zamawiaj±cym, 4) otwieranie i zamykanie bram cmentarza zgodnie z ustaleniami regulaminu cmentarza, 5) prowadzenie dokumentacji cmentarnej, w formie pisemnej i elektronicznej, a w szczególno¶ci : a) ksi±g osób pochowanych na cmentarzu, b) alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu, c) ksiêgi grobów na cmentarzu, d) rejestru miejsc rezerwowych, e) aktualizacji wykorzystania miejsc na cmentarzu, f) kompletowanie i przechowywanie kart zgonów, 6) kontynuowanie bazy danych programu komputerowego -SEGIZ WER. 2.00- System ewidencji Grobów i Zmar³ych oraz jego bie¿±ca obs³uga i konserwacja wraz z pono-szeniem kosztów konserwacji systemu, 7) przedstawianie sprawozdañ o stopniu wykorzystania miejsc grzebalnych na dzieñ 31 grudnia ka¿dego roku trwania umowy w obligatotyjnym terminie 10 dni po zakoñczeniu roku i na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, 8) pe³nienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpo¶rednio na terenie cmentarza i jego obiektach przez podmioty gospodarcze ¶wiadcz±ce us³ugi pogrzebowe i inne us³ugi (np. kamieniarskie) zgodnie z regulaminem cmentarza, 9) egzekwowanie od wykonawców us³ug pogrzebowych utrzymania porz±dku oraz usuwanie nadmiaru ziemi w przypadku wykonywania grobu murowanego, B - w zakresie utrzymania cmentarza : 1) bie¿±ce utrzymanie czysto¶ci cmentarza, domu przedpogrzebowego, parkingu przylegaj±cego do terenu cmentarza oraz pasa zieleni zlokalizowanej wzd³u¿ istniej±cego ogrodzenia cmentarza, 2) systematyczne (min. 7 razy w sezonie) wykaszanie traw na terenie cmentarza, w tym ca³o¶æ kwater trawiastych oraz pasa zieleni izolacyjnej przylegaj±cego do terenu cmentarza, 3) bie¿±ce egzekwowanie (od bliskich osoby pochowanej) utrzymania porz±dku i estetycznego wygl±du mogi³ tradycyjnych, w przypadku braku skutecznego egzekwowania - ich porz±dkowanie i wykaszanie, 4) odchwaszczanie na bie¿±co alejek i terenów wokó³ nasadzeñ drzew i krzewów, 5) wykonywanie systematycznych konserwacji i drobnych napraw obiektów, urz±dzeñ, instalacji, ogrodzenia i nawierzchni alejek wraz z jednorazowym ( w terminie ustalonym z Zamawiaj±cym) malowaniem pomieszczeñ wewn±trz domu przedpogrzebowego, 6) usuwanie opad³ych li¶ci oraz od¶nie¿anie i uszarstnianie chodnika i dojazdu do cmentarza oraz g³ównych alejek na cmentarzu. Przez alejki g³ówne rozumie siê alejki o nawierzchni asfaltowej i ¿wirowej o szeroko¶ci powy¿ej 3 m oraz plac wokó³ domu przedpogrzebowego (ok. 6 400 m2), 7) wyposa¿enie obiektu w niezbêdn± ilo¶æ kontenerów na odpady oraz bie¿±ce ich opró¿nianie, wywóz nieczysto¶ci sta³ych i ciek³ych oraz ponoszenie zwi±zanych z tym kosztów, 8) ponoszenie kosztów zu¿ycia energii elektrycznej i wody na cmentarzu oraz wywozu i utylizacji odpadów sta³ych i ¶cieków, - informacja o w/w ilo¶ciach zu¿ytych w 2007 roku : - energii elektrycznej - 16 346 kwh - wody - 367 m3 - odpadów sta³ych - 526 m3 - odpadów ciek³ych - 227 m3 9) wyposa¿enie domu przedpogrzebowego w ¶wieczniki, stojaki na wieñce, ³awki, kwiaty i inne elementy dekoracyjne, 10) bie¿±ca konserwacja nag³o¶nienia domu przedpogrzebowego i urz±dzeñ ch³odni, 11) wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznej oraz przegl±dów technicznych obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie cmentarza zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i prowadzenie ksi±g obiektów budowlanych, 12) przyjmowanie do utrzymania terenu oddanego przez wykonawcê robót budowlanych, udzia³ w odbiorach, 13) inne prace zalecone przez Zamawiajacego niezbêdne dla prawid³owego funkcjonowania cmentarza.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 75.10.00.00 - Us³ugi administracji publicznej Kod CPV wg s³ownika 2008: 75.10.00.00 - Us³ugi administracji publicznej Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg s³ownika 2008: 77.31.00.00 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium 5 000 z³.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1) prowadziæ dzia³alno¶æ to¿sam± z przedmiotem niniejszego zamówienia, 2) posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 - Prawa Zamówieñ Publicznych, 5) posiada ¶rodki finansowe b±d¼ zdolno¶æ kredytow± na realizacjê zamówienia oraz bie¿±cych zobowi±zañ tj. p³ace, sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne na kwotê nie mniejsz± ni¿ 50 000 z³., 6) posiadaæ polisê ubezpieczeniow± od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 50 000 z³. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wed³ug formu³y: SPE£NIA - NIE SPE£NIA na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów za³±czonych do oferty
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, z którego wynika, ¿e Wykonawca prowadzi dzia³alno¶æ to¿sam± z przedmiotem zamówienia, a w szczególno¶ci w zakresie zarz±dzania nieruchomo¶ciami i utrzymania zieleni. 2) kopie umowy na sk³adowanie odpadów komunalnych, w tym odpadów pochodzenia ro¶linnego lub wskazanie miejsca ich kompostowania , 3) informacji o ilo¶ci pracowników przeznaczonych do realizacji zadania z ich kwalifikacjami i umiejêtno¶ciami (minimum - posiadanie licencji zarz±dcy nieruchomo¶ciami przez w³a¶ciciela lub pracownika etatowego zak³adu), minimum jednego pracownika administracyjnego oraz min. trzech pracowników do prac porz±dkowo-konserwacyjnych.Ponadto wymagane jest zobowi±zanie, w formie o¶wiadczenia, do zwiêkszenia w dniach od 27 pa¼dziernika do 5 listopada zatrudnienia pracowników do prac porz±dkowokonserwacyjnych o 8 osób, z zapewnieniem do dyspozycji sprzêtu (dodatkowo 1 mini ci±gnik do wywozu nieczysto¶ci z alejek oraz co najmniej 3 dodatkowych kontenerów na ¶mieci), 4) wykazu niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ jakie posiada Wykonawca : a) t.j. minimum : 1 kosiarka spalinowa, 2 kosiarki ¿y³kowe, pi³a spalinowa, samochód ciê¿arowy o ³adowno¶ci powy¿ej 3,5 tony. b) sprzêt komputerowy wraz z licencjonowanym oprogramowaniem umo¿liwiaj±cy prowadzenie ewidencji cmentarnej w programie -SEGIZ - System Ewidencji Grobów i Zmar³ych . Program komputerowy dostarczy Zamawiaj±cy. 5) dokumentu potwierdzaj±cego dysponowanie lokalem - obiektem, umo¿liwiaj±cym zorganizowanie obs³ugi administracyjnej cmentarza i przyjmowania interesantów, w.w lokal musi byæ usytuowany na terenie miasta ¦widnicy lub o¶wiadczenie o przygotowaniu lokalu do obs³ugi administracyjnej w domu przedpogrzebowym na terenie cmentarza (termin przygotowania lokalu 14 dni po podpisaniu umowy) 6) opisu sposobu i miejsca przechowywania dokumentacji cmentarnej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów - (Dz. U. z 2003r. Nr 141 poz 1370 ) ,Oczekujemy dokumentacji fotograficznej pomieszczenia., w którym przechowywana bêdzie dokumentacja. 7) wykazu us³ug , wykonanych w ostatnich 2 latach (2006-2007), na minimum dwóch cmentarzach o ³±cznej ilo¶ci mogi³ nie mniejszej ni¿ 5 000 szt, w tym jednego cmentarza o ilo¶ci miejsc min.3000 szt. odpowiadaj±cych swym rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje ). Warto¶æ wykonanych robót wynosiæ musi ³±cznie min. 200 tys. z³ netto. 9) bilansu oraz rachunku zysku i strat a je¿eli podlega ono badaniu przez bieg³ego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci równie¿ z opini± o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowi±zanych do sporz±dzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów okre¶laj±cych obroty, zysk oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci za ostatnie dwa lata obrotowe ( obrachunkowe), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres, z którego wynika, ¿e ³±czny przychód oferenta ze sprzeda¿y us³ug jest nie mniejszy ni¿ 800 000 z³. 10) informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzaj±cy wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcynie ni¿sz± ni¿ 50 000 z³. wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 11) aktualnej polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na minimum 50 000 z³, 12) dowód wp³aty wadium, 13) wymagane o¶wiadczenia (zgodnie ze wzorem oferty przetargowej stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ). 14) parafowany wzór umowy. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawierodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane : 1) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie. 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. aic j powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenia zamówienia albo sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 lit. b, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania , nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastêpuje sie je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejskie Biuro Przetargów pok. 124 ul. Armii Krajowej 49 58-100 ¦widnica.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Przetargów pok. 124 ul. Armii Krajowej 49 58-100 ¦widnica.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.