Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-10
Kielce: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji :
1) krytej pływalni przy szkole nr 32 w Kielcach ul. Oś. Barwinek 31 ;
2) krytej pływalni przy szkole nr 25 w Kielcach ul. Jurajska 7
przez okres 2 lat;
Numer ogłoszenia: 244442 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji : 1) krytej pływalni przy szkole nr 32 w Kielcach ul. Oś. Barwinek 31 ; 2) krytej pływalni przy szkole nr 25 w Kielcach ul. Jurajska 7 przez okres 2 lat;.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i dystrybucja energii elektrycznej przez okres 2 lat, począwszy od 1 września 2010r dla obiektów : 1)kryta pływalnia przy szkole nr 32 na Oś. Barwinek 31 w Kielcach / część 1 zamówienia / 2) krytej pływalni przy szkole nr 25 w Kielcach ul. Jurajska 7 / część 2 zamówienia / Przewidywane zużycie energii w o kresie 2 lat na dwóch obiektach wynosi: 2 510 054 kWh.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium: - dla części I - 14 000,00 zł - dla części II - 6000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie Koncesji na prowadzenie działalności wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki , na podstawie ustawy Prawo Energetyczne ( Dz. U. z 2006r Nr 89 poz. 625 z późn. zmianami ) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia albo nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Ocena spełniania będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze na którym, znajduje się miejsce dostarczenia energii. Oceny spełniania tych warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o zawarciu umowy, wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Ocena spełniania będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Ocena spełniania będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 2. W przypadku gdy wykonawca będzie polegać na potencjale technicznym innego podmiotu, to zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków ( oprócz oświadczenia, o zawarciu umowy ) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu wykonania dostawy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na realizacje zamówienia; b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, np.: awarii w systemie oraz awarii sieciowych, jak również z powodu wyłączeń dokonywanych przez Operatora Sieci Dystrybucyjnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, pok. nr 5, Ip..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, sekretariat, Ip..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- "Usługa w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zwłok ludzkich w chłodni dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II."
- Prace renowacyjne i konserwatorskie na obiektach Muzeum Wsi Kieleckiej
- Wykonanie rocznej kontroli okresowej stanu technicznego obiektów budowlanych KWP w Kielcach na terenie woj. świętokrzyskiego, kontroli masztów oraz kontroli stanu technicznego systemu ogrzewania
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: "Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie elewacji Zamku Królewskiego w Sandomierzu. Etap I"
- Zakup i sukcesywna dostawa zestawów wprowadzających do zamykania PFO i ASD wraz z implantem, prowadnikiem i balonem dla potrzeb Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii Wszz Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej (dostawa i sprzedaż) do budynku zlokalizowanego w Warszawie, przy ul. Ciołka 16.
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Margonin i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku". Zadanie I - oświetlenie uliczne oraz zadanie II - obiekty administracji publicznej
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pińczów"
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania obiektów należących do Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego bez usługi dystrybucji
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do urządzeń i obiektów Gminy Harasiuki w 2025 roku
- Roboty budowlane - Modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą kotłów w Szkole Podstawowej nr 110 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.