To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-06
Ogłoszenie nr 510238532-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.
Izba Administracji Skarbowej w Kielcach: Wykonanie klimatyzacji I i II piętra w
budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Sandomierskiej 105
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604003-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540220816-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 10212400000000,
ul. Sandomierska
105,
25-324
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 36 42 613, e-mail
ias.kielce@mf.gov.pl, faks
41 36 42 615.
Adres strony internetowej (url): www.swietokrzyskie.kas.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie klimatyzacji I i II piętra w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Sandomierskiej 105
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2601-ILZ.260.18.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Sandomierskiej 105 na piętrach I i II. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę "Klimanet S.C. Adam Jaworski, Zenon Cedro z siedzibą w Kielcach przy ul. Rolnej 8 załączonej do "Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia" stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. Projekt zawiera: - Opis techniczny, - Rozwiązania projektowe, - Obliczenia, - Opis systemu chłodniczego, - Instalacje, - Konserwacja i eksploatacja urządzeń, - Schematy układu VRF, - Przedmiar. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego, zgodnego z zasadami wiedzy technicznej zrealizowania robót w zakresie: a) dostawy i montażu: - jednostek zewnętrznych - 2 szt., - jednostek wewnętrznych: --I piętro - 12 szt., i 12 szt. sterowników ściennych przewodowych, -- II piętro - 14 szt., i 14 szt. sterowników ściennych przewodowych, - sterowników ściennych przewodowych do każdej jednostki wewnętrznej, - sterownika centralnego - w pomieszczeniu ochrony, b) wykonania wszystkich niezbędnych instalacji, m. innymi: zasilającej, sterującej, odprowadzania skroplin, chłodniczej, c) zabudowy wykonanych instalacji lub poprowadzenie ich w sufitach podwieszanych, d) wykonania wymaganych prób i rozruchów urządzeń, e) przeszkolenia pracowników Zamawiającego i ochrony z obsługi instalacji klimatyzacji. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) wykonywanie w okresie gwarancji bezpłatnych przeglądów konserwacyjnych w zakresie zgodnym z wymaganiami producenta oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. b) dostawę pilotów sterujących bezprzewodowych w ilości 6 szt. - gotowych do pracy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w ramach wynagrodzenia, otrzymanego w wyniku zawarcia umowy wszystkich prac, również tych nie wymienionych w opisie zamówienia, ale niezbędnych na podstawie obowiązujących norm, przepisów oraz zgodnie z aktualną wiedzą techniczną do całkowitej realizacji przedmiotu zamówienia, tak by był on zdatny do celu, któremu ma służyć. 6. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania dotyczące robót zostały zawarte w "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. W celu określenia zakresu robót dołączone zostały do SIWZ (jako załącznik do "Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia") również przedmiary robót, z zastrzeżeniem, że dostarczone przez Zamawiającego przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą. 8. Roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym kolejność prowadzonych prac. Sposób organizacji robót musi zapewnić możliwość wykonywania pracy przez pracowników Zamawiającego w remontowanym budynku. Roboty uciążliwe (w szczególności powodujące hałas, zapylenie) muszą być wykonywane w sposób nieutrudniający pracy pracownikom Zamawiającego, w razie konieczności należy je wykonywać po godzinach pracy Zamawiającego lub w dni wolne od pracy (po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym). 9. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na roboty budowlane urządzenia oraz rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy. Minimalny okres gwarancji na dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia - minimum 60 m-cy lub gwarancja producenta jeśli jest dłuższa. Okres gwarancji liczony będzie od daty końcowego, bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób biorących udział w wykonaniu przedmiotu umowy. Powyższy wymóg dotyczy tzw. pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Wymóg ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, dostawców materiałów oraz osób, które prowadząc działalność gospodarczą na własne nazwisko osobiście wykonują czynności związane z realizacją przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39717200-3
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45331200-8, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
240000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Cool-Klimat Grzegorz Szymkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
295200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- "Usługa w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zwłok ludzkich w chłodni dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II."
- Prace renowacyjne i konserwatorskie na obiektach Muzeum Wsi Kieleckiej
- Wykonanie rocznej kontroli okresowej stanu technicznego obiektów budowlanych KWP w Kielcach na terenie woj. świętokrzyskiego, kontroli masztów oraz kontroli stanu technicznego systemu ogrzewania
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: "Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie elewacji Zamku Królewskiego w Sandomierzu. Etap I"
- Zakup i sukcesywna dostawa zestawów wprowadzających do zamykania PFO i ASD wraz z implantem, prowadnikiem i balonem dla potrzeb Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii Wszz Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont Sali gimnastycznej oraz budynku Szkoły Podstawowej w Wygodzie
- "Rewitalizacja pn.: Świątynia sztuki - budynek dawnego kościoła ewangelickiego w Pogorzeli."
- Rewitalizacja terenu zabytkowego cmentarza w m. Juliopol gmina Młodzieszyn
- Renowacja zabytkowych krzyży, kapliczek i cmentarza z I wojny światowej na terenie gminy Sosnówka
- WIW.DA.272.6B.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej - remont pomieszczenia autoklawów, sterylizatorni i zmywalni
- Zakup zestawu sztankietów na estradę Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego.
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.