eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › utrzymanie drożności i wykonywanie remontów sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości ok. 60 000m wraz ze studniami rewizyjnymi w ilości ok. 2400 szt., utrzymania drożności rowów i cieków otwartych stanowiących odprowadzalniki wód deszczowych o łącz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Świdnica: utrzymanie drożności i wykonywanie remontów sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości ok. 60 000m wraz ze studniami rewizyjnymi w ilości ok. 2400 szt., utrzymania drożności rowów i cieków otwartych stanowiących odprowadzalniki wód deszczowych o łącznej długości ok. 10 000m, utrzymania sprawności przepompowni ścieków deszczowych znajdującej się przy ul. Zwierzynieckiej oraz utrzymania sprawności i czystości 5 szt. fontann znajdujących się w Rynku (4 szt.) i na placu św. Małgorzaty, zlokalizowanych na terenu Gminy Miasto Świdnica, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
Numer ogłoszenia: 81168 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, fax 074 8523110.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie drożności i wykonywanie remontów sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości ok. 60 000m wraz ze studniami rewizyjnymi w ilości ok. 2400 szt., utrzymania drożności rowów i cieków otwartych stanowiących odprowadzalniki wód deszczowych o łącznej długości ok. 10 000m, utrzymania sprawności przepompowni ścieków deszczowych znajdującej się przy ul. Zwierzynieckiej oraz utrzymania sprawności i czystości 5 szt. fontann znajdujących się w Rynku (4 szt.) i na placu św. Małgorzaty, zlokalizowanych na terenu Gminy Miasto Świdnica, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie kontroli w zakresie właściwej drożności sieci kanalizacji deszczowej otwartej i zamkniętej oraz stanu technicznego studni rewizyjnych, 2. ciśnieniowe czyszczenie zamulonych odcinków sieci, 3.czyszczenie studni rewizyjnych zlokalizowanych na sieci kanalizacji deszczowej poza pasem drogowym, 4.wykonywanie napraw i remontów odcinków sieci kanalizacji deszczowej, 5.utrzymanie drożności rowów i cieków otwartych stanowiących odprowadzalniki wód deszczowych, 6.konserwacja rowów i potoków poprzez wykaszanie skarp, 7.remonty budowli i umocnień brzegowych rowów i potoków będących odprowadzalnikami wód opadowych, 8.wykonywanie napraw i remontów automatycznej przepompowni wód deszczowych zlokalizowanej przy ul. Zwierzynieckiej wyposażonej w pompę zatapialną Grundfos AP 70.80.13.3 (moc = 1,3 kW, Qmax = 40 m3/h, H = 5,2 m) ze sterownikiem poziomowym Grundfos LC 101, oraz zatapialną pompę górniczą (moc = 0,6 kW, Qmax = 6,4 m3/h, H = 4,8 m) sterowaną wyłącznikiem pływakowym LP-8, zasilane napięciem 400V, 9.utrzymanie czystości i sprawności 5 szt. fontann oraz wykonywanie napraw, 10.wykonywanie innych prac związanych z właściwym funkcjonowaniem sieci kanalizacji deszczowej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 90.22.10.00 - Usługi opróżniania kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.20.00 - Usługi opróżniania kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 10 000zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanej z wykonywaniem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. dysponować niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. mieć średni miesięczny poziom zatrudnienia z ostatnich 3 lat gwarantujący właściwą realizację zadania, nie niższy niż 4 osoby w każdym roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres, 5. dysponować sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia, którego niezbędne minimum to: - samochód z urządzeniem do ciśnieniowego czyszczenia SC - 1 szt. - samochód z urządzeniem do wysysania SW - 1 szt. - koparka lub koparko-ładowarka - 1szt. - pojazd do transportu materiałów i gruntu tj. samochód ciężarowy lub ciągnik kołowy z przyczepą o ładowności min. 3,5t - 1 szt. - kosiarka mechaniczna (osprzęt do ciągnika kołowego) do koszenia poboczy i skarp rowów odwadniających - 1 szt. - kosiarki do ręcznego koszenia rowów (kosy spalinowe) - 4 szt. 6. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 7. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 8. posiadać na czas realizacji zamówienia ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 10.000 złotych, 9. posiadać aktualne zezwolenia Prezydenta Miasta Świdnicy na usuwanie odpadów komunalnych stałych i płynnych, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm), 10. posiadać zgodę właściciela (zarządcy) wysypiska śmieci i stacji zlewnej na przyjmowanie odpadów komunalnych stałych i płynnych na okres obowiązywania umowy, 11. posiadać środki finansowe bądź zdolność kredytową na realizację zamówienia oraz bieżących zobowiązań tj. płace, składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne na kwotę nie mniejszą niż 30 000 zł., 12. potwierdzić wykonanie w okresie 3 lat (2005 - 2007) robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres, tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 500.000 zł. brutto z podaniem daty i miejsca ich wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie ( protokoły odbioru robót lub referencje ), 13. udokumentować prawo dysponowania bazą sprzętowo-warsztatową w obrębie miasta Świdnicy lub gminy Świdnica, . Zamawiający w toku badania oferty dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków, określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie analizy złozonych oświadczeń i dokumentów
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. stawkę roboczogodziny i ryczałtową miesięczną cenę za utrzymanie czystości i sprawności 5 fontann (Rynek 4 szt., pl. św. Małgorzaty 1 szt.) oraz przepompowni należy podać w złotych, 2. wartości współczynników narzutów: kosztów ogólnych (Ko) do R i S, zysku (Z) do R i S należy podać w procentach 3. współczynnik korygujący Ws do cen pracy sprzętu podawanych w aktualnych cennikach wydawnictwa Sekocenbudnależy podać w ułamku dziesiętnym (wartość współczynnika nie może być większa niż 1). oraz złożyć następujące dokumenty: A. wymagane oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty B. aktualny odpis (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, z którego to dokumentu wynika , że oferent prowadzi działalność określoną wg CPV CPV: 45232130-2 - rurociągi odprowadzające wody burzowe, 45232452-5 - roboty odwadniające, 902210000-5 - kanały odpływowe, 90200000-9 sprzątanie na terenie miast, tożsamą z niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty C. informacja o wielkości zatrudnienia pracowników uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zamawiający wymaga, aby średni miesięczny poziom zatrudnienia z ostatnich 3 lat gwarantujący właściwą realizację zadania, nie był niższy niż 4 osoby w każdym roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres - załącznik nr 3 do oferty D. wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, pozostający w dyspozycji oferenta (dowody rejestracyjne, umowa dzierżawy, najmu, dowody zakupu ) - załącznik nr 4 do oferty Minimum sprzętowe to: - samochód z urządzeniem do ciśnieniowego czyszczenia SC - 1 szt. - samochód z urządzeniem do wysysania SW - 1 szt. - koparka lub koparko-ładowarka - 1szt. - pojazd do transportu materiałów i gruntu tj. samochód ciężarowy lub ciągnik kołowy z przyczepą o ładowności min. 3,5t - 1 szt. - kosiarka mechaniczna (osprzęt do ciągnika kołowego) do koszenia poboczy i skarp rowów odwadniających - 1 szt. - kosiarki do ręcznego koszenia rowów (kosy spalinowe) - 4 szt. E. aktualne zezwolenia w formie decyzji administracyjnej na odbieranie od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych wydane przez Prezydenta Miasta Świdnicy - załącznik nr 5 do oferty F. zgoda właściciela (zarządcy) wysypiska śmieci,stacji zlewnej na przyjmowanie odpadów komunalnych stałych i nieczystości ciekłych na okres do 2010 roku - załącznik nr 6 do oferty G. kopie porozumień ( umów ) zawartych z podwykonawcami - dotyczy zakresu robót nie wykonywanych własnymi siłami wykonawcy - załącznik nr 7 do oferty H. dokument potwierdzający prawo dysponowania bazą sprzętowo-warsztatową zlokalizowaną w obrębie gminy Miasto Świdnica lub gminy Świdnica - załącznik nr 8 do oferty I. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9 do oferty J. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 10 do oferty K. wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga przedstawienia minimum 3 prac tożsamych z zadaniami stanowiącymi przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca ich wykonania, wartości oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie ( protokoły odbioru robót lub referencje ) w wysokości co najmniej 500.000 zł brutto za wszystkie zadania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres - - załącznik nr 11 do oferty L. informację banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych nie mniejszą niż 30.000 zł słownie: trzydzieści tysięcy złotych lub zdolność kredytową na powyższą kwotę - załącznik nr 12 do oferty Ł. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 10.000 zł - - załącznik nr 13 do oferty M. dowód wpłaty wadium - załącznik nr 14 do oferty N. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - załącznik nr 15 do oferty O. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - załącznik nr 16 do oferty Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1, 9, 10 oraz pkt. 15 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 16, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta , Miejskie Biuro Przetargów 58-100 Świdnica ul.Armii Krajowej 49 pokój 124.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta , Miejskie Biuro Przetargów 58-100 Świdnica ul.Armii Krajowej 49 pokój 124.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.