Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00302040/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportu uczniów z podziałem na zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W ŚWIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021673636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@niepelnosprawni.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://niepelnosprawni.swidnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa transportu uczniów z podziałem na zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dacca34-2082-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00134328/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa transportu uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302040
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 313679,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131871,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Transport dzieci do szkoły:CPV 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie dzieci do i z budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3. Usługa obejmuje transport około 60 osób - około 120 km dziennie, zgodnie z rozkładem jazdy stanowiącym załącznik do projektu umowy. Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy w ramach aktualizacji bieżących potrzeb.
Zakres usług, w szczególności obejmuje:
1) usługę dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do
(i z) budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda
Pileckiego 3;
2) wykonanie usługi w roku szkolnym 2023/2024;
3) wykonanie usługi pojazdem/-ami spełniającymi wymogi bezpieczeństwa oraz kodeksu drogowego, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia;
4) wykonywanie zamówienia pojazdem/-ami sprawnymi technicznie, z aktualnymi przeglądami technicznymi, z odpowiednim potencjałem technicznym tj. niskopodwoziowymi z windą hydrauliczną lub mechaniczną obniżania podłogi – tak, aby osoba na wózku inwalidzkim samodzielnie mogła wjechać na pokład pojazdu,
5) dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej oraz NW w zakresie prowadzonej działalności - ważnym w całym okresie realizacji zamówienia;
6) wykonywanie usługi codziennie za wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni wolnych od nauki, pojazdami z oznakowanymi tablicami: Uwaga dziecko! (z przodu i z tyłu pojazdu) oraz tablicą/-ami z opisem trasy,
7) rozkład jazdy stanowi załącznik do projektu umowy;
8) w razie potrzeby zagwarantowanie wcześniejszego powrotu dzieci i młodzieży z placówki;
9) wykonanie dzienne około 120 km (dowóz i odwóz uczniów);
10) zmiany organizacji i tras dowozu i odwozu w uzgodnieniu z Zamawiającym;
11) realizacji obowiązków według poniższych punktów:
a) zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu;
b) niedopuszczenie do usługi w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu;
c) zabezpieczenie realizacji usługi na własny koszt w przypadku awarii pojazdu na trasie;
12) w razie potrzeby Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia usługi transportu w terminie ustalonym z Wykonawcą.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla części/zadania nr 1 stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 115871,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Transport dzieci na praktyki:CPV 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
Przedmiotem zamówienia są dwie usługi (dwa typy „kursów”) polegające na dowozie i odwozie dzieci na praktyki do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Świdnicy 58-100 Świdnica ul. Pogodna 3 i do Ogrodnictwa Mitek w Grodziszczu, Grodziszcze 89A, 58-112 Świdnica.
Zamówienie obejmuje transport dwóch grup po około 7 uczniów (łącznie około 14 uczniów) i 1 opiekuna do każdej grupy (ok. 2 busy) – łącznie około 64 km jeden raz w tygodniu od poniedziałku do piątku , zgodnie z rozkładem jazdy stanowiącym załącznik do projektu umowy. Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy w ramach aktualizacji bieżących potrzeb.
Zakres usług, w szczególności obejmuje:
13) usługę dowozu i odwozu dzieci i młodzieży na praktyki – dwa kursy do:
a) Schronisko dla bezdomnych zwierząt w Świdnicy, 58-100 Świdnica ul. Pogodna 3 - transport około 7 uczniów i 1 opiekun - około 10 km jeden raz w tygodniu (dowóz i odwóz) – KURS NR 1 pn.„Schronisko”,
b) Ogrodnictwo Mitek w Grodziszczu, Grodziszcze 89A, 58-112 Świdnica - transport około 7 uczniów i 1 opiekun - około 22 km jeden raz w tygodniu (dowóz i odwóz) – KURS NR 2 pn.„Ogrodnictwo Grodziszcze”,
14) wykonanie usługi w roku szkolnym 2023/2024;
15) wykonanie usługi pojazdem/-ami spełniającymi wymogi bezpieczeństwa oraz kodeksu drogowego, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia;
16) wykonywanie zamówienia pojazdem/-ami sprawnymi technicznie, z aktualnymi przeglądami technicznymi,
17) dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej oraz NW w zakresie prowadzonej działalności - ważnym w całym okresie realizacji zamówienia;
18) wykonywanie usługi pojazdami z oznakowanymi tablicami: Uwaga dziecko! (z przodu i z tyłu pojazdu) oraz tablicą/-ami z opisem trasy,
19) rozkład jazdy stanowi załącznik do projektu umowy dla części nr 2;
20) w razie potrzeby zagwarantowanie wcześniejszego powrotu dzieci i młodzieży z praktyki;
21) wykonanie usługi w zakresie dowóz i odwóz uczniów – w szczególności zgodnie z rozkładem jazdy;
22) zmiany organizacji i tras dowozu i odwozu w uzgodnieniu z Zamawiającym;
23) realizacji obowiązków według poniższych punktów:
a) zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu;
b) niedopuszczenie do usługi w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu;
c) zabezpieczenie realizacji usługi na własny koszt w przypadku awarii pojazdu na trasie;
24) w razie potrzeby Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia usługi transportu w terminie ustalonym z Wykonawcą.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla części/zadania nr 2 stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
UWAGA:
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części/zadań/kursów.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danej części/zadania/kursu.
Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdej części.
W przypadku części nr 2 tj. transportu na praktyki – dopuszczalna jest możliwość zawarcia jednej umowy – w sytuacji wyboru najkorzystniejszej oferty dla obu kursów w stosunku do tego samego Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powód unieważnienia: oferta z najniższą ceną dla danej części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powód unieważnienia: oferta z najniższą ceną dla danej części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
- "Utrzymanie sprawności urządzeń oświetlenia miejskiego stanowiącego majątek Gminy Miasto Świdnica w 2025 roku"
- "Dostawa leków i płynów infuzyjnych - 5 zadań"
- Sprzątanie pomieszczeń w Sądzie Rejonowym w Świdnicy, terenu wokół posesji, pomieszczeń archiwalnych w SO w Świdnicy oraz pomieszczeń w Ośrodkach Kuratorskich nr 1 w Świdnicy i nr 4 w Świebodzicach
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.